Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Dus als ik het goed voor heb Creek is jouw jeep een Kia KM 450 gebouwd onder licentie ?
Wat verbruikt jouw jeep op 100 km ?
Zal wel niet echt zuinig lopen vrees ik.
Heb een link bijgevoegd van Kia betreffende jouw jeep,misschien leuk om eens te lezen.

http://www.military-today.com/trucks/kia_km450.htm

bananacreek


bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op zondag  8 juli 2012, 13:44:36
Dus als ik het goed voor heb Creek is jouw jeep een Kia KM 450 gebouwd onder licentie ?
Wat verbruikt jouw jeep op 100 km ?
Zal wel niet echt zuinig lopen vrees ik.
Heb een link bijgevoegd van Kia betreffende jouw jeep,misschien leuk om eens te lezen.

http://www.military-today.com/trucks/kia_km450.htm

Juist dat is correct...

Maar volgens die site werd de KM450 geintroduceerd in 1998 en daar ben ik het helemaal niet mee eens want de mijne is van 1983 en ik ga zoeken naar de foto van de originele plaat in de cabine en vind ik het niet dan maak ik er morgen een foto van.

De KM450 zoals ik heb heeft een 6-cylinder straight 4055 cc diesel (non turbo)




De motor van de klootmobiel


De  :smiley-philippines: army/marines heeft ook 600 KM450 gekocht maar dat zijn dan de modellen die in 1998 zijn geintroduceerd en daar zit dan een 4-cylinder turbo diesel in en er zijn kleinde verschillen bijvoorbeeld plaatsing van de accu's en dashboard o.a. (zie foto's hieronder)

:smiley-philippines: Army dashboard..............


Mijn dashboard en vergelijk dat met hetgeen op de video clip op uw link


Hier de plaat en kijk naar het bouwjaar: 1983


Verbruik: Ja, op de harde weg dacht ik 1:9km, maar in de bergen kom je dan snel 1 op 5km..... :jajaja: :jajaja:

Mijn model heeft een flinke winch en dat was de enigste hier en geen enkele van de 600 stuks van de  :smiley-philippines: army heeft een winch...en ze waren maar oh zo jaloers toen ze mij een keer voor controle stopten in Bais....... :happy: :happy: :happy: :happy: :lachen: :lachen: :lachen:


:smiley-philippines: army/marines


Hierbij hartelijk dank voor uw link want die had ik nog niet en een zeer leuke video daarbij :happy: :happy: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:..........

Nu heb ik weer zin om te leven............ :happy: :happy: :happy: :happy: :hoedjeaf:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


Marinero

Citaat van: bananacreek op zondag  8 juli 2012, 14:17:19
De motor van de klootmobiel



Dat ziet er uit als een hele nette goed onderhouden motor. 1983? Doe je het onderhoud zelf of laat je het doen?

Met zo'n auto kun je nog eens de middle of nowhere in.

bananacreek

Citaat van: Marinero op zondag  8 juli 2012, 14:26:14
Citaat van: bananacreek op zondag  8 juli 2012, 14:17:19
De motor van de klootmobiel



Dat ziet er uit als een hele nette goed onderhouden motor. 1983? Doe je het onderhoud zelf of laat je het doen?

Met zo'n auto kun je nog eens de middle of nowhere in.

Dank u.... :hoedjeaf:
Onderhoud zelf doen, en daar gaan we als het moet mee naar China............. :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Ik denk niet dat "Bong" Revilla veel stemmen gaat krijgen als hij voor re-election loopt.... :neeneenee: :neeneenee:




Dat wordt Revolution in Dumaguete city............. :jajaja: :jajaja: :happy: :happy: :happy:



bananacreek

Nu regent het en zal waarschijnlijk wel de hele nacht duren?.............. :weetikniet: