Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#6570
Leuk om te zien (en te horen) een Mt. Talinis trek (Valencia Oriental Negros)....en daar wil ik ook nog een keer heen..... :happy: :happy:
Maar dat doe je niet op een dag heen en terug (zelfs niet met goed weer) en moet je overnachten.
Een Filipijn als gids zou voor mij alleen 2500 pesos kosten...........

[yt=640,505] NEJglx29YuU[/yt]

Kijk naar de zwavel bron boven op de berg en de hele omgeving hier is vulcanic tussen San Jose en Dauin.....

Misschien op een dag  KABOEM........ :daag: :daag: :daag: :ripba8: :ripba8: :ripba8:

bananacreek

Zeker nu niet het weer om naar Mt. TALINIS te gaan.............. :negatief: :negatief:


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 juli 2012, 15:29:27
Zaterdag nacht om 01.00 in die buurt werd de Amerikaan JOHN BAILEY door de police in de handboeien geslagen en uit de disco afgevoerd en in de cel gegooid................. :thumb: :thumb: :lachen: :lachen: :happy: :happy: :happy: :happy:



Voor mij mogen ze hem aan de haaien voeren.............. :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:



Dat kun je toch die haaien niet aandoen Creek...!!!!!  :lachen: :lachen:

bananacreek


bananacreek

Vandaag BROWN-OUT TUSSEN 08.00 EN 17.00 UUR ..............

WAARSCHIJNLIJK OLIE VERWISSELEN IN DE TRANSFORMERS.......


Afdak voor de wagens?
Never mind na lang.............de klanten betalen wel voor nieuwe wagens en daar is altijd een hoop onder de tafel werk.... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Vervolg Brown-Out:

Dit is een Kaiser M715 van de Noreco en mijn Klootmobiel is een neefje daarvan en als KIA op license in Korea gebouwd...



Originele Kaiser M715





bananacreek


bananacreek

Dus moest de Generator van de Why Not draaien tussen 08.00 en 17.00......... :jajaja: :jajaja:

Dat is peperduur en gebruikt ongeveer 9 liter diesel per uur............ :negatief: :negatief:

Dit is een "silent" type generator en er zijn ook generators die een enorm lawaai maken.......

in ieder geval laadt de alternator nu weer bij........




bananacreek

Voor de UPS, made in USA?........Vergeet dat maar.............. : :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:
ROTZOOI............... :negatief: :negatief:



Kijk maar naar de spelling............... :lachen: :lachen:

bananacreek