Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

 :smiley-philippines: army............. :thumb:


Klootmobiel (smerig en staat een beetje scheef met een rechter zachte voorband)


Vind de kleur van de  :smiley-philippines: army beter, maar zit teveel glans in voor camouflage..... :jajaja: :jajaja:

bananacreek


bananacreek

Niet te verkrijgen hier............... :negatief: :negatief:



Wel te verkrijgen hier........


bananacreek


bananacreek


bananacreek

#6565
@P80/KG............ :thumb: :thumb: @Lee Plaza, en vroeger kon je dat alleen maar in Cebu kopen en Bacolod dat weet ik niet want daar ben ik maar twee keer in mijn leven geweest in de jaren '80 (dronken met een kist bier in de Ceres Liner en dan met een taxi voor P600 terug naar Dumaguete.... (via San Carlos)............. :crazy: :crazy:




bananacreek

CitaatWij willen u, als gedupeerde, de helpende hand reiken bij de curator voor de procedure in het faillissement. Gedacht moet worden aan het correct deponeren van uw concurrente vordering in het faillissement, zoals daar nu zijn uw onverschuldigde betalingen aan verschotten en griffiegeld(en). Daarnaast mag uw lopende procedure, waarvan het dossier bij Beursklacht ligt zo weinig mogelijk schade ondervinden van het nu over Beursklacht BV uitgesproken faillissement.



Binnen een week na het verschijnen van deze Nieuwsflits zullen wij aan u een stappenplan en de werkwijze in een plan van aanpak met de Stichting Zinloos Betalen voorleggen.



Mocht u naar aanleiding van dit bericht telefonisch contact wensen dan is de Stichting Zinloos Betalen bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 onder nummer:

0900-6644123, toestelnummer 5028 (50 cent per minuut).

Reken maar dat ze dat niet voor niets gaan doen....de helpende hand bieden in Nederland?
Ja, voor de Somaliers misschien?............. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Een 900 nummer in Nederland bellen vanuit het Heilige land?.....vergeet dat maar, dat kan niet (althans naar mijn weten) in ieder geval tot nu toe is me dat nooit gelukt............... :negatief: :negatief:

AEGON/ FORTIS enz... andere schandalen in Nederland en Belgie doen echt niet onder voor de problemen op de Filipijnen.........en de Nederlandse rechtbank?....meestal aan de kant van de banken.........




gosternokke

 Bananacreek ,hoe kom je in Godsnaam aan een  AEGON Spaarbeleg sprintplan al je al meer dan 30 jaar in  :smiley-philippines: woont  ?        Blij dat ik er nooit ingetrapt ben.   Ik weet het nog wel al die mooie woorden van winstversneller en dergelijke.
En mijn hypotheekadviseur verklaarde me voor gek dat ik geen beleggingshypotheek wilde. Ik was een dief van eigen potemonnee.

Enigste waar ik de mist ben ingegaan is mijn eigen pensioenopbouw, blijkt dus ook een woekerpolis te zijn.  meeste geld gaat op aan kosten.  Maar ik krijg in ieder geval de inleg binnenkort terug, das al heel wat  :thumb:

bananacreek

#6568
Citaat van: gosternokke op zaterdag  7 juli 2012, 14:52:24
Bananacreek ,hoe kom je in Godsnaam aan een  AEGON Spaarbeleg sprintplan al je al meer dan 30 jaar in  :smiley-philippines: woont  ?        Blij dat ik er nooit ingetrapt ben.   Ik weet het nog wel al die mooie woorden van winstversneller en dergelijke.
En mijn hypotheekadviseur verklaarde me voor gek dat ik geen beleggingshypotheek wilde. Ik was een dief van eigen potemonnee.

Enigste waar ik de mist ben ingegaan is mijn eigen pensioenopbouw, blijkt dus ook een woekerpolis te zijn.  meeste geld gaat op aan kosten.  Maar ik krijg in ieder geval de inleg binnenkort terug, das al heel wat  :thumb:

Ja, spijtig achteraf (zonder verstand).

Ergens in 2000 dacht ik: "Ok, nu moet je proberen je pensioengat wat te dichten (ik had namelijk daarvoor een pesioen van "van Gelder Papier" kunnen afkopen wat pas later verboden werd).
Toen zag ik een advertentie van Spaarbeleg en in gedachten dat Spaarbeleg al zoveel jaren in Nederland bekend is nam ik de stap en begon aan een Sprintplan maar na een jaar of twee ging dat allemaal fout en uiteindelijk bij Beursklacht in Haarlem gekomen.

Alles was bijna rond om te bepalen of de "DRAAGKRACHT-BEREKENING" voor mij van toepassing zou zijn, want de rechtbanken hadden in het verleden jurisprudentie uitgegeven dat je alleen dan in aanmerking voor terugbetaling van de "inleg" bedragen zou kunnen komen als wanneer je totaal maandelijks netto inkomen beneden een door de rechtbank vastgestelde norm zou zijn, en naar mijn mening (na gebruik van een z.g. berekening formule) zou dat wel het geval zijn. (ZOGENAAMDE 60-40 REGELING).

Beursklacht was in mijn geval de "gemachtigde"  op de rechtzaak in Nederland (meestal Arrondissementsrechtbank Utrecht).

DUS TERUG NAAR AF EN DE VOLGENDE MAIL VAN "PAYBACK"  AFWACHTEN EN KIJKEN WAT ER TE REDDEN VALT WANT IK NEEM AAN DAT DE DOSSIERS VAN DE KLANTEN BIJ FAILLISSEMENT NIET VERNIETIGD MOGEN WORDEN.

CitaatMORE FUN IN THE NETHERLANDS...... :negatief: :negatief: :negatief:







bananacreek

Zaterdag nacht om 01.00 in die buurt werd de Amerikaan JOHN BAILEY door de police in de handboeien geslagen en uit de disco afgevoerd en in de cel gegooid................. :thumb: :thumb: :lachen: :lachen: :happy: :happy: :happy: :happy:



Voor mij mogen ze hem aan de haaien voeren.............. :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: