Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Vraagprijs P300 duizend
Lokaal in elkaar gezet en niet origineel Toyota en een vriend van mij beweerde dat de fair price in de buurt van de P150 duizend zou moeten zijn, maar deze foto hing by de Why Not en natuurlijk voor Joe een IETS hogere prijs.... :lachen: :lachen:


bananacreek


bananacreek

Afscheid nemen in de oude sfeer.......ik heb nooit de tango kunnen dansen want op de dansschool van Dick Heemskerk in Beverwijk zij de dansleraar: " Op uw duim zuigen doet u maar thuis...hier wordt gedanst...."... :lachen: :lachen:

[yt=640,505]2B1GM5MohA0 [/yt]

Wat dit te doen heeft met Dumaguete?
Zat er gewoon aan te denken............. :jajaja: :jajaja:



Naam van dit topic zou veranderd moeten worden in:

" FOTO'S UIT HET DAGELIJKS LEVEN VAN EEN KLOOTZAK IN DUMAGUETE CITY"

[yt=640,505]vOGFxOkCTCU [/yt]

bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag  6 juli 2012, 15:51:14
Afscheid nemen in de oude sfeer.......ik heb nooit de tango kunnen dansen want op de dansschool van Dick Heemskerk in Beverwijk zij de dansleraar: " Op uw duim zuigen doet u maar thuis...hier wordt gedanst...."... :lachen: :lachen:

[yt=640,505]2B1GM5MohA0 [/yt]

Wat dit te doen heeft met Dumaguete?
Zat er gewoon aan te denken............. :jajaja: :jajaja:



Naam van dit topic zou veranderd moeten worden in:

" FOTO'S UIT HET DAGELIJKS LEVEN VAN EEN KLOOTZAK IN DUMAGUETE CITY"

[yt=640,505]vOGFxOkCTCU [/yt]

Nu weet ik het weer: De Manager van de Why Not disco begreep niet hoe een ACCORDEON werkt maar ze vind het maar wat leuk want ze zag het toen ik dit speelde in de disco:

[yt=640,505]_scC6iFf1Nc [/yt]


bananacreek

Ik kreeg net deze mail van "PAYBACK" in Nederland en Beursklacht de gemachtigde voor mijn AEGON SPAARBELEG SPRINTPLAN claim is faiiliet verklaard..................... :negatief: :negatief:

Wat een rotzooi daar in Nederland.
Er wordt geklaagd over de Filipijnen maar daar in Nederland kunnen ze er ook wat van de flikkers.
11000 euro naar de kloten.

Hier de tekst:

Nieuwsflits – nummer 37
Juli 2012


 
W.  Klootzak

Barangay Bacagay P.O. Box 3463

6200 Dumaguete City Phillipines
 

Dedemsvaart, 7 juli 2012

Nieuwsflits

Beursklacht BV failliet verklaard



Geachte heer/mevrouw  Klootzak,


Ongeloof en volkomen verrast zijn wij door het bericht dat wij vandaag ontvingen dat de rechtbank Utrecht op 3 juli 2012 het faillissement van Beursklacht BV heeft uitgesproken. Een donderslag bij heldere hemel. Wij lazen hierover de verkorte tekst:



05-07-2012     Rectificatie: 12/412F BEURSKLACHT B.V., dit faillissement is uitgesproken door de rechtbank Utrecht. De zaak is overgedragen naar de rechtbank Haarlem, met bepaling dat de rechtbank Haarlem vanaf heden alle taken die de wet aan de rechtbank opdraagt zal vervullen. Alle vervolgadvertenties zullen eveneens door deze rechtbank worden verzorgd.

Uitspraak faillissement op 3 juli 2012.


Het bestuur van de Vereniging heeft al geruime tijd gesprekken gevoerd over de solvabiliteit van Beursklacht, waarvan ook nota's voor het salaris gemachtigde onderdeel waren.

Het bericht over het faillissement van Beursklacht BV kwam voor ons, zoals gezegd als een donderslag bij heldere hemel, maar het maant ons in het belang van u, onze leden, tot het nemen van snelle actie!

We begrijpen dat dit veel vragen en zorgen met zich mee brengt, zoals hoe moet dat nu met mijn procedure, wat gebeurt er met de door ons betaalde verschotten en griffiegelden en mijn vordering, enzovoort, enzovoort.



Payback probeert voor u in samenwerking met de Stichting Zinloos Betalen een gedegen, efficiënte en betaalbare oplossing voor al deze vragen en problemen uit te werken.


Wij willen u, als gedupeerde, de helpende hand reiken bij de curator voor de procedure in het faillissement. Gedacht moet worden aan het correct deponeren van uw concurrente vordering in het faillissement, zoals daar nu zijn uw onverschuldigde betalingen aan verschotten en griffiegeld(en). Daarnaast mag uw lopende procedure, waarvan het dossier bij Beursklacht ligt zo weinig mogelijk schade ondervinden van het nu over Beursklacht BV uitgesproken faillissement.



Binnen een week na het verschijnen van deze Nieuwsflits zullen wij aan u een stappenplan en de werkwijze in een plan van aanpak met de Stichting Zinloos Betalen voorleggen.


Mocht u naar aanleiding van dit bericht telefonisch contact wensen dan is de Stichting Zinloos Betalen bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 onder nummer:

0900-6644123, toestelnummer 5028 (50 cent per minuut).



Met vriendelijke groet,

Het bestuur van de Vereniging Payback & het bestuur van Stichting Zinloos Betalen.



yepyep


bananacreek

Citaat van: yepyep op zaterdag  7 juli 2012, 12:51:37
Zeer klote zeg. Succes toegewenst!

Dank u beleefd voor het medeleven.... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Een paar jaar geleden bood Spaarbeleg een regeling aan waarbij ik 5000 euro zou krijgen maar Beursklacht adviseerde hun leden: DOE HET NIET............

Ik had het wel mogen doen want deze procedure is nu al 11 jaar aan de gang en alleen maar onkosten gehad.









bananacreek

Ok, het dagelijkse leven van de enigste Klootzak op deze planeet gaat gewoon verder........... :jajaja: :jajaja:

3 maanden open...............klein probleem.......... :jajaja: :jajaja:


bananacreek

.

Nu vele pre-need maatschappijen falliet zijn verklaard in het nabije verleden proberen FIL-AM en PNB de zaak over te nemen....... :weetikniet: :weetikniet:

Lijkt Nederland wel.................... :lachen: :lachen: