Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Marinero

Nou hij is vast niet met haar getrouwd anders zou het me allemaal toch uiteindelijk nog verbazen. Maar ja... in  :smiley-philippines: dient men het onverwachtse, te verwachten.  :denk:

Misschien maar een zelf-destruction mechanisme in het huis inbouwen en op afstand laten afgaan als t misloopt?  :biggrinn:

bananacreek

CitaatAls die Canadees niet met die filipina is getrouwd, wordt ze gewoon als live-in beschouwd. Is die Canadees daarentegen met haar getrouwd dan meen ik toch regelmatig te hebben gelezen dat de ene echtgenoot de andere kan aanklagen wegens overspel!

Ja juist maar het ging er hiebij om om weer naar voren te brengen hoe gemakkelijk het is voor een vrouw om een BPO te krijgen zonder een lange rechtbank procedure e moeten afwachten en natuurlijk brengt dit corruptie met zich mee.

Met een BPO en een slimme lawyer kan die vrouw dat zeer lang volhouden voordat eens de supreme court met een final desicion gaat komen, en vaak druipen de blanken dan al af als ze nog leven.

Misschien gaat dit weer een "hobby" op de  :smiley-philippines: worden zoals voorheen om blanken te kunnen pakken op rape charges die later in veel gevallen onwaar bleken te zijn.

Overspel zaken kunnen jaren en jaren duren op de  :smiley-philippines:

Kijk nou naar mijn anulment en "dissolution of conjugal properties", dat begon in 1996 en het is nu 2012............
RTC, Court of Appeals, Supreme court, motion for reconsideration bij alle drie courts en je zit zo 15 jaar verder.............

Advokaten kunnen technisch gezien een hoop doen om tijd te winnen indien nodig........

Maar intussen blijft een BPO van kracht.............

bananacreek

Inderdaad weten we niet alle kanten van het verhaal en ja, misschien is de Canadees ook ergens fout geweest dat zijn"vrouw" daardoor een BPO verzocht, maar de bottomline was de geboorte van het kind dat niet van hem bleek te zijn.

Die BPO procedure is dan alleen maar een waarschuwing voor de blanken (neem aan ook  :smiley-philippines:) om op je hoede te blijven, en wie de schoen past trekke hem aan...............

bananacreek

#6483
Regen begon om 1700 uur met een flinke brown-out...





bananacreek

@Marinero:


CitaatKun je in de phills ook een hypotheek nemen? Lijkt me niet zo ongunstig, als de vlam in de pan slaat loop je rustig weg en laat je je bedriegster stikken met de financiele sores....

Alleen het huis als dat op je naam staat bij de Assesorsoffice, niet het land want dat kan niet op naam van een blanke, dus ook geen hypotheek (mortgage)  indien nodig.

bananacreek

Verdomme, nu ik heb ook een BPO om mijn nek en mag niet binnen een straal van 300 meter van mijn huis komen... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:..



Wat had ik gedaan?......

Alleen maar met de koe van de buurman gepopt................ :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek