Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boldy


                      is deze groot genoeg voor je  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: boldy op zaterdag 30 juni 2012, 16:58:09

                      is deze groot genoeg voor je  :lachen:


Juist dat zou de maat kunnen zijn, maar de kleur van de veters staat me niet aan...

Zeer leuke foto en nu weten we ook hoe u (jullie) er uit zien............ :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek


Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op zaterdag 30 juni 2012, 15:37:32
Even twee dingen vergeten:

Er is hier een Canadees en die was met een  :smiley-philippines: getrouwd of woonde samen maar in ieder geval  een house & Lot op naam van de vrouw en op een gegeven moment was de vrouw zwanger en baarde een kindeke dat geheel niet op een mestizo leek maar op een  :smiley-philippines:............... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

Later kwam uit dat de vader van het kind een  :smiley-philippines: was................. :jajaja: :jajaja: :lachen: :negatief:

Nu is het zover dat hij een BPO (Barangay Protection Order) (R.A. 9262) om zijn nek heeft en niet binnen een bepaalde straal van het door hem gekochte huis mag komen op straffe van arrest.

http://www.lawphil.net/statutes/repacts/ra2004/ra_9262_2004.html

In dit soort zaken is (net als in het verkeer) meestal de blanke de schuldige............. :jajaja: :jajaja: :lachen:

ANOTHER ONE BITES THE DUST?





Als die Canadees niet met die filipina is getrouwd, wordt ze gewoon als live-in beschouwd. Is die Canadees daarentegen met haar getrouwd dan meen ik toch regelmatig te hebben gelezen dat de ene echtgenoot de andere kan aanklagen wegens overspel!

Amice

Een kind geboren binnen een huwelijk wordt zowel in Nederland als de Filippijnen automatisch geacht van de beide ouders afkomstig te zijn.

De Canadees zal dus eerst een DNA test moeten doen om aan te tonen dat het niet zijn kind is. Pas dan kan hij een procedure starten wegens overspel, maar of dat een succes voor hem zal worden valt ook dan nog te bezien.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke

Ja, en wat win je met zo een procedure ?   Huis kwijt relatie naar de kloten, geen van beide krijg je er mee terug.

nee die Canadees had zelf zijn werk goed moeten doen en regelmatig flink van bil moeten gaan had zijn vrouw zwanger van hem geweest  i.p.v. een filipino.    maar misschien was het ook wel opzet van die vrouw.

Marinero

#6476
Naar / Raar verhaal?

Hij was vast niet getrouwd, anders was het allemaal niet zo makkelijk geweest voor die dame, hoop ik.

Kun je in de phills ook een hypotheek nemen? Lijkt me niet zo ongunstig, als de vlam in de pan slaat loop je rustig weg en laat je je bedriegster stikken met de financiele sores....

Ik denk in tegenstelling tot in nederland, waar je mogelijkerwijs je hoofd in de strop steekt met trouwen (voorbeelden te over), dat je beter in de  :smiley-philippines: kan trouwen. Want overspel is strafbaar in de  :smiley-philippines: en dan kan je het op een akkoordje gooien: Ik doe geen aangifte als je mijn huis schenkt aan... ja wie eigenlijk? gauw een nieuwe vriendin gaan zoeken  :crazy:

Kano

En die pinoy zal wel wandelen zijn of wacht eerst tot er wat te halen valt  :weetikniet:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Pjottr

Heeft een medaille niet 2 kanten en dus een verhaal ook?
Misschien was die man wel gesteriliseerd en kon hij geen kids meer maken.
Waarom doet die vrouw dit. Van te voren met intentie bedriegen? of is dit gegroeid door wat voor oorzaken dan ook?
Wie het weet mag het zeggen Ikblijf er bij. Een deel van een verhaal is altijd incompleet.
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

gosternokke

Alst een slimme pinoy is wacht ie eerst voor dat ie gaat wandelen.    En ja dat is altijd bij dit soort zaken , als buitenstaander ken niet het hele verhaal.     Er zijn legio mogelijkheden, misschien werd die vrouw wel mishandeld door die canadees en was het een soort wraakneming die zwangerschap ?  Of was die Canadees impotent en had die vrouw vreselijk zin in een beurt ?

1 ding is zeker ik zou niet in die man zijn schoenen willen staan