Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 28 juni 2012, 16:36:11


Hier in Dumaguete lopen er wel een paar honderd rond in de binnenstad en de meeste zijn de (vergeten.....zoals degenen die op de bootjes zitten in Cebu port)






Hier een Badyao en ze heeft me in de gaten en ik denk dat ze haar Paltik gaat trekken......... :lachen: :lachen:


bananacreek

Wat gaan we nu weer krijgen?

Parade, ongeluk, opstopping....?  :weetikniet: :weetikniet: :negatief:



Nou, opschieten met die handel..................ik heb vreselijke haast.. :jajaja: :jajaja: :jajaja:


Daar staat een blanke met de mititaire pet en waarempel stond daar ook een jeep met  :smiley-philippines: militairen en een paar politiemensen, de blanke is degene met de dikke benen...........hij keek onder de Ford voordat ik de foto kon nemen en daarachter zie ik een motor liggen/staan................ :jajaja: :jajaja:



Weet nu niet of de blanke op de motor reed of met de Ford (denk wel de Ford) maar die wagen staat bija geheel aan de linkerkant van de rij-richting.......... :weetikniet: :weetikniet:



In ieder geval als blanke ben je altijd fout al heb je ook een mititaire pet... :jajaja: :lachen: :lachen:

bananacreek

#6462
Hier weer het ZWAAR materieel.........TIR vervoer?............... :weetikniet: :weetikniet:

Vroeger had je de VEB garage in Beverwijk (op de Brink) (Verenigde Expeditie Bedrijven) met zee mooie wagens en op sommigen stond een T.I.R plaat en ik weet nog niet wat dat betekent (Trans Internationale Route?)



Dubbele handrem voor de zekerheid opgezet........... :thumb: :thumb: :thumb:


Waar een easyride al niet voor kan dienen?............ :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :lachen:







Ok, hier meer:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Transport_International_de_Marchandises_par_la_Route

bananacreek

ACHTUNG....DER POLIZEI..... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :atyourservice:

Nummerplaat?......never mind na lang........... :lachen:  :applaus:
juiste verlichting?........nooit van gehoord.......  :lachen:  :applaus:

Achterlichten not available on this model....OUT OF STOCK SIR............. :jajaja: :jajaja:




bananacreek

#6464
Ik beweerde dat ne nieuwe paal scheef stond van de andere kant gezien en dat stond ook minstens 7 graden uit het lood, maar de Noreco mensen begrepen dat niet en werden boos..... :lachen: :lachen:


bananacreek

Duits nummerbord? .......never mind na lang........DON'T WORRY..BE HAPPY........ :lachen: :lachen:

:smiley-philippines: NUMMER STAAT OP DE BINNENKANT VAN HET SPATSCHERM.... :jajaja: :jajaja:





bananacreek

Wat T-Shirts laten printen voor mijn reggae stand in de disco, wel een beetje duur @P300 per stuk ..... :negatief:
Maar de hobby gaat voor.... :jajaja: :jajaja:





bananacreek

#6467
Even twee dingen vergeten:

Er is hier een Canadees en die was met een  :smiley-philippines: getrouwd of woonde samen maar in ieder geval  een house & Lot op naam van de vrouw en op een gegeven moment was de vrouw zwanger en baarde een kindeke dat geheel niet op een mestizo leek maar op een  :smiley-philippines:............... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

Later kwam uit dat de vader van het kind een  :smiley-philippines: was................. :jajaja: :jajaja: :lachen: :negatief:

Nu is het zover dat hij een BPO (Barangay Protection Order) (R.A. 9262) om zijn nek heeft en niet binnen een bepaalde straal van het door hem gekochte huis mag komen op straffe van arrest.

http://www.lawphil.net/statutes/repacts/ra2004/ra_9262_2004.html

In dit soort zaken is (net als in het verkeer) meestal de blanke de schuldige............. :jajaja: :jajaja: :lachen:

ANOTHER ONE BITES THE DUST?




bananacreek

#6468
@KANO

U vroeg mij een aantal dagen geleden omtrent onze bevindingen betreffende het volgende apparaat:





Op Youtube zie je mensen een demo geven waarbij wanden/muren worden gespoten.

Onze ervaring tot nu toe is (mijn vriend) dat de motor van het apparaat wat de druk voor de pomp levert snel oververhit raakt, maar voor de rest werkt het uitstekend.

Bottomline:
Dit is een apparaat voor kleine klussen in en om huis zoals: tafels, stoelen, banken, gedeelte van auto's motoren enz enz.
Maar absoluut niet aan te raden voor grote muren of andere grote oppervlakken zoals ceilings..... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Wordt vervolgt......... :hoedjeaf:

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn