Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Het leven van een hond valt toch niet altijd mee............ :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


Ja, Klootzak, wat kan ik voor je doen?


Ja, maar nu moet je toch wel even wat duidelijker zijn....wat noem je mij?....een Dommerik?.......ben jij wel eens flink in je ballen gebeten?.............. :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:




bananacreek

AFSCHRIKWEKKENDE FOTO'S

DIT IS EEN MOF EN DIE NEEMT ALTIJD EEN BAD NAAST HET HUIS EN HET MAAKT HEM GEEN FLIKKER UIT WIE DAT ZIET.
DIT IS EEN NIEUWE HUISHOUDSTER WANT DE ANDEREN LIEPEN ALLEMAAL WEG OMDAT HIJ EEN VUILE SMEERLAP IS.. :jajaja: :jajaja: :jajaja:
ZIJ MOET DAN DE JETMATIC BEDIENEN TERWIJL HIJ ZIJN GORE BALLEN WAST MET SCHUURPOEDER.... :lachen: :lachen:

DE SMEERLAP WAS BLIJ TOEN ZIJN VROUW AAN KANKER OVERLEED EEN JAAR OF TWEE GELEDEN................ :ripba8:

DE FOTO'S WAREN EEN SURPRISE (EN SLECHT) EN HET MEISJE LACHT ER OM MAAR HIJ PROBEERDE KWAAD TE WORDEN MAAR ZAG TOEN DAT HET DE KLOOTZAK WAS EN DAAR KIJKT HIJ WEL VOOR UIT WANT DAAR IS HIJ EEN PAAR JAAR GELEDEN WEL ACHTER GEKOMEN........ :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: :lachen:

HET IS ME EEN WAAR GENOEGEN OM HEM VOOR DE HELE WERELD TENTOON TE STELLEN................. :happy: :happy: :thumb:

HAPPY FATHERSDAY............ :happy: :happy: :happy:




bananacreek

#6342
Ok de laatste voor vandaag............ :jajaja: :jajaja:

Vandaag was ik in Robinson om naar wat O-ringen en een "cotter-pin" te zoeken in Handyman...peperduur.. :negatief:
Maar je moet wel als je het nodig hebt





Toen ik uit de winkel kwam keek ik naar beneden en ik dacht:

Mijn God, the Chinese are here......what the f...ck...... :negatief: :negatief: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Gelijk voor mijn wapen trekken, maar ik had alleen een potlood........ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :negatief: :negatief:

Vervolg hieronder:

bananacreek

Vervolg potloodventer............

Daar was een display van wapens (airsoft-guns) en een paar wagens en een Dodge WC-53 en een jeep met aanhanger en ben gelijk naar beneden gegaan toen ik er achter kwam dat het niet de Chinezen waren.................. :happy: :happy:



Gelijk naar beneden gegaan om de Dinky-Toys goed te bekijken en een aantal foto's genomen (ook van een model airplanes display) en een paar video clips maar dat komt allemaal wel op dinsdag maar hieronder de eerste korte clip......

Zo dinsdag meer uitleg betreffende de "airsoft-guns"



Ook dindag meer foto's van de wagens en deze stond er ook naast maar de eigenaar is waarschijnlijk geen AOW'er.. :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Da eerste korte clip, moeilijk met al die mensen die tegen je opbotsen en die geen enkel respect voor het ANP/REUTERS hebben.................... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :negatief: :negatief: :negatief:


[yt=640,505]RqklnfSpEGc [/yt]

vvjoris

Citaat van: bananacreek op zondag 17 juni 2012, 14:25:57

Vandaag was ik in Robinson om naar wat O-ringen en een "cotter-pin" te zoeken in Handyman...peperduur.. :negatief:


Waarvoor dient dat?

Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Cosyns Guy

Ik hoop dat die kerel geen tweeling broer heeft,klinkt ongelooflijk,maar wij kennen hier een filipina die met een duitser getrouwd is en de gelijkenis tussen beiden is wel
heel treffend...en de kerel die we kennen hier is niet echt een heel sympathiek iemand ook om het zachtjes uit te drukken.

bananacreek

#6347
Deel 2


Waarschijnlijk weer op het laatse moment klaargemaakt want kijk eens naar die spatborden hoe lelijk afgewerkt... :lachen: :lachen:

[yt=640,505]XLblXDmeDVI [/yt]

bananacreek


vvjoris

Citaat van: bananacreek op zondag 17 juni 2012, 16:24:41
Citaat van: vvjoris op zondag 17 juni 2012, 15:57:08
Citaat van: bananacreek op zondag 17 juni 2012, 14:25:57

Vandaag was ik in Robinson om naar wat O-ringen en een "cotter-pin" te zoeken in Handyman...peperduur.. :negatief:


Waarvoor dient dat ?

Vergelijk het met een "splitpen" om onderdelen te "borgen" (weet het juiste woord niet in het  :nederlandsevlag:)


Ah ja, ik zie het al, heb even op wiki gekeken...is dat dan zo duur in  :smiley-philippines:? Is toch maar een stukje metaal?

http://commons.wikimedia.org/wiki/File%3ASPLINTgebogen.jpg
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.