Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT

gosternokke

Ik zie soortgelijke sinds kort hier rijden in Palawan van het merk KAMA,  is dat koreaans ?

Baliw-katok

Citaat van: bananacreek op vrijdag 15 juni 2012, 18:12:13
Goede muziek uit de oude doos (jaren '60) om in de Cherokee te spelen............ :thumb: :thumb:

Alleen voor de liefhebbers en dat zullen e maar weinig zijn dacht ik............... :weetikniet: :weetikniet:


Kan ik wel best appreciĆ«ren.  Zalig voor bij een romantisch dineetje. :thumb:

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Priba


bananacreek

#6315
Citaat van: Digos op vrijdag 15 juni 2012, 22:49:59

Volgens mij een gewone Suzuki Multicab aangepast.

MAAR IK GA DAAR ACHTER KOMEN WANT IK LOOP DAAR ELKE DAG LANGS EN HOOP MAAR DAT DE WAGEN ER VOLGENDE WEEK OOK STAAT (ALS HET ECHT DE WAGEN VAN DE DRUGSTORE EIGENAAR IS)
DIT WAS DE EERSTE KEER DAT IK DE WAGEN ZAG.
WAAROM HET MERK NIET EVEN OPGESCHREVEN?


Dit is geen multicab maar waarschijnlijk een KIA zo te zien aan het luchtfilter en accubak


Dit is een multicab en daar zitten veel kleinere wielen op



Ook in de easyrides komen verschillende modellen en maten voor




De Jeepney's zoals Mawibata aangaf op NUMMERS en zoals die in Cebu rondrijden worden vaak gemaakt van kleine trucks (4 of 6 wielen) zoals KIA, Mitsubishi Fuso Canter (er zijn verschillende Canters in omloop) en ook vaak Isuzu Elf (ook daarvan rijden verschillende series rond)













Zie hier voor meer voorbeelden:

http://jeepsndgirlsarena.webs.com/mitsubishil300delica.htm









bananacreek

#6316
Citaat van: Kano op zaterdag 16 juni 2012, 10:35:44



Zit bleekman Creek nu op naailes ???:biggrinn:

Ja op de TESDA en moet leren deze netten te maken:

Om Dumaguete city voor te bereiden op een eventuele invasie van de Chinezen...... :jajaja: :jajaja: :atyourservice:



Zo moet mijn huiskamer er binnenkort uitzien................. :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :hoedjeaf:

bananacreek

Het restaurant:



Da Spagettie:


Da Music:
[yt=640,505]/-mMd6D1Gw1g [/yt]

Da Money:

bananacreek

Citaat van: Baliw-katok op zaterdag 16 juni 2012, 09:45:33
Citaat van: bananacreek op vrijdag 15 juni 2012, 18:12:13
Goede muziek uit de oude doos (jaren '60) om in de Cherokee te spelen............ :thumb: :thumb:

Alleen voor de liefhebbers en dat zullen e maar weinig zijn dacht ik............... :weetikniet: :weetikniet:


Kan ik wel best appreciĆ«ren.  Zalig voor bij een romantisch dineetje. :thumb:

Dank u voor de open mind betreffende muziek.............. :thumb: :thumb: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek



Waarschijnlijk had deze man de Oostenrijkse STEYER op een foto gezien?........... :weetikniet: :weetikniet: