Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


Tinulang_Manok

Citaat van: bananacreek op donderdag 14 juni 2012, 13:53:20
Het ging hier twee weken geleden om de vraag: "Waarom kregen deze bomen een [halsband]?"



Nu blijkt het dat ze de bomen aan het kappen zijn tak voor tak en is de halsband waarschijnlijk een soort MEAT-TENDERIZER?............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Waarom niet een kettingzaag gebruiken?

We komen er wel achter een paar dagen van nu............ :jajaja: :jajaja:

Door de boom zo te ringen, gaat de boom dood.
Een boom gebruikt niet zijn hele stam om water en voedsel te transporteren, maar alleen het levende laagje net onder de bast. Die groeit elk jaar weer een stukje aan, vandaar de jaarringen die je ziet als je een boom omhakt.
Haal je dat stukje leven weg, tja dan gaat de boom dood, en dat hakt dan waarschijnlijk makkelijker :weetikniet:

Ik dacht eerst dat ze de bast hadden witgeverfd, maar ze hebben de bast dus weggehaald....
Amare et sapere vix deo conceditur

Kano

Wellicht wilde men of kon men geen permit krijgen om de bomen te kappen en hebben ze het zo maar gedaan.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Baliw-katok


bananacreek

Citaat van: Baliw-katok op donderdag 14 juni 2012, 21:54:49
@Tinulang_Manok

"Amare et sapere vix deo conceditur"   :thumb:

:ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet:

Ik probeer het te vertalen: Twee maal zes San Miquel Light geeft twaalf San Miquel Lights......... :drunk:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

#6299
Good morning men (traffic-aids)............ :lachen:

Today I will try to explain to you for the last time what is the main purpose of a pedestrian crossing ........ :jajaja: :jajaja:





This one is always to be feared


This one can be hit freely for target practice............. :thumb: :thumb: