Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Ketelbinkie

Ziet er niet verkeerd uit. Eerlijk gezegd dacht ik dat je wat meer behaard was :lachen:. Ik zal mijn dijen maar niet met een foto op dit forum plaatsen; ben bang dat het tot een volledige leegloop van leden zal leiden.

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op woensdag 13 juni 2012, 16:06:49
Ziet er niet verkeerd uit. Eerlijk gezegd dacht ik dat je wat meer behaard was :lachen:. Ik zal mijn dijen maar niet met een foto op dit forum plaatsen; ben bang dat het tot een volledige leegloop van leden zal leiden.


Ik had mijn beentjes net even geschoren met Gillette Sensor Exell..........(goed voor 45 dagen).... :jajaja: :jajaja:


Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op woensdag 13 juni 2012, 16:04:38
NORWEGIAN DRAMA:

Er is een Noor hier die een annulment of marriage heeft en heeft nu een aantal criminal cases tegen zijn ex aangespannen
Bewijst eens te meer, bezint, eer ge begint om in de  :smiley-philippines: een lot of ander onroerend te kopen wat niet op naam van de koper (oftewel degene die betaalt, dus de kano) kan worden gesteld. Voorlopig blijf ik maar ff huren.

Ketelbinkie

Aha, dit riekt dus naar boerenbedrog. Maar goed het zij je vergeven, na het scheren heb je toch wel een welriekende eau de toilette gebruikt?!

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op woensdag 13 juni 2012, 16:19:30
Aha, dit riekt dus naar boerenbedrog. Maar goed het zij je vergeven, na het scheren heb je toch wel een welriekende eau de toilette gebruikt?!


Zeker, Anijsmelk.............. :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy:


Ketelbinkie

Dan kan het haast niet anders als dat er tongen strelend door iets of iemand hiervan heeft genoten tot wederzijds genoegen. Je hoeft verder niet in details te treden, eventuele foto's spraken uiteraard voor zich.

bananacreek

Het ging hier twee weken geleden om de vraag: "Waarom kregen deze bomen een [halsband]?"



Nu blijkt het dat ze de bomen aan het kappen zijn tak voor tak en is de halsband waarschijnlijk een soort MEAT-TENDERIZER?............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Waarom niet een kettingzaag gebruiken?

We komen er wel achter een paar dagen van nu............ :jajaja: :jajaja:

bananacreek

#6287
De Mv GEORICH van George&Peter Lines........smerig stinkend schip een aantal jaren geleden en ben er  niet meer op geweest sedert in 1987 de Cokaliong op Dumaguete een lijndienst begon.



Vroeger met de Mv JUPHAL van de George&Peter Lines duurde het 10-11 uur van Dumaguete naar Cebu city en als er een motor uitviel (gebeurde regelmatig) dan kon het wel 16 uur worden....... :lachen: :lachen: :negatief:



Een aantal jaren geleden is de JUPHAL in de haven van Cebu city losgeslagen en gezonken tijdens een tyfoon.




bananacreek


bananacreek