Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


Kano

Citaat van: bananacreek op dinsdag 12 juni 2012, 14:09:41
WHY NOT..?
ZWIJNENHERSENEN?..................... :weetikniet: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Nee Creek, het wordt vaak gemaakt van varkenspoten, soms ook wel van varkenskop maar niet van de hersenen  :hoedjeaf:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Mawibata

Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

bananacreek


Ketelbinkie

Gisteren wezen eten in pas geopend Italiaans restaurant in Dumaguete. Bananacreek heeft daar eerder een foto van geplaatst in dit topic. Moet zeggen dat het alles bij elkaar zeer positief was. Interieur eenvoudig, maar netjes. Bediening vlot, vriendelijk en correct. Liepen maar liefst 8 serveersters. Ga zeker op herhaling en wat mij betreft een welkome aanvulling op het aantal restaurants dat ik pleeg te frequenteren.
Meer info: www.pastakingasia.com
Niet zo zeer om reclame te maken, maar oordeel zelf aan de hand van het menu wat de mogelijkheden zijn. Prijzen meer dan redelijk.

callebaut

Citaat van: Ketelbinkie op woensdag 13 juni 2012, 07:11:11
Gisteren wezen eten in pas geopend Italiaans restaurant in Dumaguete. Bananacreek heeft daar eerder een foto van geplaatst in dit topic. Moet zeggen dat het alles bij elkaar zeer positief was. Interieur eenvoudig, maar netjes. Bediening vlot, vriendelijk en correct. Liepen maar liefst 8 serveersters. Ga zeker op herhaling en wat mij betreft een welkome aanvulling op het aantal restaurants dat ik pleeg te frequenteren.
Meer info: www.pastakingasia.com
Niet zo zeer om reclame te maken, maar oordeel zelf aan de hand van het menu wat de mogelijkheden zijn. Prijzen meer dan redelijk.

Hebben de Penne alla Carbonara (Prosciutto & Cream) 175 php en de Spaghetti con Polpette (Meatballs in Marinara Sauce) 150 php geprobeerd en kan dit enkel maar beamen ..... prijs / kwaliteit / kwantiteit = top  :thumb:

bananacreek

Deze Marrokaan gaat hier binnenkort een Marrokaans restorante openen: (zeer slechte foto's, maar geef het meiske de schuld en niet de onschuldige Marrokaan... :jajaja: :jajaja:)







Naam van het Restaurant: RABAT

Main dish: Gebraden kat met Mashed Patatoes:







Family Size......@ Special Price.............. :thumb: :thumb: :thumb: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Hier hebben ze drie traffic-aids per kruispunt nodig, maar nogal veel verkeer vandaag omdat er Op 12 juni Fiesta in Sibulan was en op de dertiende worden de restjes opgegeten............. :lachen: :lachen:


bananacreek

Als de regering geld uitgeeft voor de armen zijn ze altijd op TIJD..... :thumb: :thumb:
Arme mensen maar een hoop kwamen op een mooie motorbike............. :jajaja: :jajaja: :lachen:


bananacreek

Volkswagen van een Duitser in Dauin







Hoeveel cc motor zit hier in?.... :weetikniet: :weetikniet: