Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

#6201
Jaap ligt hier al tientallen jaren in dezelfde positie en kan zich niet omdraaien zo klein....meeste dieren sterven hier stuk voor stuk......... :negatief: :negatief:

Jaap wordt steeds dikker en heeft arthritis in beide knieën en High Blood............... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


bananacreek




GAAT TE LANGZAAM EN IK GOOI DE HANDOEK IN DE RING................ :jajaja: :jajaja:





:weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:
Speedtest is normal............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

boomerang

Het gaat hier ook traag en ligt het niet aan Globe want ik heb Smart.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

xav

Citaat van: boomerang op vrijdag  8 juni 2012, 15:51:49
Het gaat hier ook traag en ligt het niet aan Globe want ik heb Smart.

het forum laad hier ook traag... en ik heb telenet (belgië)... zal wel aan de server van het forum zelf liggen...

bananacreek

Dank u dus ben ik niet de enige

Hier een clipje van de weg in Mayabon naar Sillignan (Zamboanguita)

[yt=640,505]XgKH5gQt2e0 [/yt]

Rich

Rich de Nederbelg.

Budgie

Hier in Nederland is het ook af en toe zeer traag en niet alleen vandaag Maar ja dan duurt het iets langer
Hoop dat het straks met glasvezel sneller is dan nu met het koperdraadje Maar mijn geld komt als AOWèr alle maanden binnen dus waarom mij druk maken.

Snap alleen niet dat die KLOOTZAK zich er zo druk over maakt Is AOWèr Heeft alle tijd dus want hij heeft niets meer te doen dan zijn huishoudster te pesten en af en toe reportertje te spelen

En maar klagen over het internet dat te traag is terwijl daardoor je dag gevuld raak want anders word je ven verveling alleen maar lastig.
Getting older beats the alternative -dying young

Amice

Citaat van: Budgie op vrijdag  8 juni 2012, 22:59:17
Hier in Nederland is het ook af en toe zeer traag en niet alleen vandaag Maar ja dan duurt het iets langer
Hoop dat het straks met glasvezel sneller is dan nu met het koperdraadje Maar mijn geld komt als AOWèr alle maanden binnen dus waarom mij druk maken.

Snap alleen niet dat die KLOOTZAK zich er zo druk over maakt Is AOWèr Heeft alle tijd dus want hij heeft niets meer te doen dan zijn huishoudster te pesten en af en toe reportertje te spelen

En maar klagen over het internet dat te traag is terwijl daardoor je dag gevuld raak want anders word je ven verveling alleen maar lastig.

:ikkeniebegrijp:

Ik denk dat den klootzak wel even meerdere hobbies heeft, waar hij liever mee bezig is dan te wachten op Globe . Nog afgezien dat hij ook nog eens voor n goede verbinding betaalt.

Kan maar zo zijn dat hij, AOWer of niet, gewoon tijd te kort komt, net als ik, want voor vervelen heb ik echt geen tijd. Ik heb nog steeds n paar hobbies waar ik echt de tijd voor moet nemen,kom er niet aan toe.

s'nachts is het forum overigens lekker snel, overdag iets minder met smart vanuit Manila.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

vvjoris

#6209
Citaat van: Budgie op vrijdag  8 juni 2012, 22:59:17

Snap alleen niet dat die KLOOTZAK zich er zo druk over maakt



Wie is dat dan, die klootzak?

Merk op dat traag of snel internet te maken heeft met de connecties aan beide kanten.....dus zowel je telenet, smart of bro, als het datacenter waar de server staat, en ook de files op de cyberhighway hebben belang natuurlijk.......
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.