Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Op de  :smiley-philippines: is het slecht voor je gezondheid om een getuige te zijn in een belangrijke zaak........ :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8: :ripba8:


bananacreek


bananacreek

SUGAR LI IS EEN BAYUT.................. :jajaja: :jajaja:



Vanavond in de Why Not, ...u kunt hier uw kaartjes bestellen............. :jajaja: :happy: :happy: :thumb:

Eerste rij P250
Tweede rij P200
Op de Knietjes P150
Staan P100
In de wc staan P50......

2200 uur ... :smiley-philippines: time......... :jajaja: :jajaja:

Pay for 2 red horse and get one of the 2 free...................... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

PHwaarde

Dacht dat Sugar Lee (hooper) allang overleden was.  :ripba8: Of is ze verkast naar PH/flink afgevallen/genderoperatie ondergaan?

bananacreek

De kleinere gele bananen zijn goedkoper maar erg zoet en droog vind ik............
Rode bananen zijn ook zoet maar niet zo droog smakend..(out of stock sir)...
Bananen zijn ietsje goedkoper geworden... :happy: :happy:




[yt=640,505]DiNOZxDMxMY [/yt]

bananacreek

Citaat van: PHwaarde op zaterdag  2 juni 2012, 13:30:27
Dacht dat Sugar Lee (hooper) allang overleden was.  :ripba8: Of is ze verkast naar PH/flink afgevallen/genderoperatie ondergaan?


De betreffende "dame" heet SUGAR LI.... :jajaja: :jajaja: :lachen:

bananacreek


bananacreek

#6158
.

:jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: Dat kan ik me nog zeer goed herinneren:  :smiley-philippines: SWAT TEAMS..... :lachen: :lachen:








bananacreek

TOT NU TOE WERD ER IN MANILA BESLOTEN WANNEER ER GEEN CLASSES WAREN (IN MEERDERE REGIOS) VANWEGE WEERSOMSTANDIGHEDEN, MAAR VAAK KWAM HET VOOR DAT ER IN LUZON OVERSTROMINGEN WAREN TERWIJL HET PRACHTIG WEER WAS OP ANDERE PLAATSEN.......... :lachen: :lachen: