Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

josv

Daar hebben ze rubbertjes voor uitgevonden! Btw, ik heb me laten vertellen dat mijn zwager het "doet" met een plastic zakje................. :floet:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

PHwaarde

Citaat van: josv op woensdag 30 mei 2012, 11:49:44
Daar hebben ze rubbertjes voor uitgevonden! Btw, ik heb me laten vertellen dat mijn zwager het "doet" met een plastic zakje................. :floet:

Met "SM" logo erop?

Kano

Citaat van: josv op woensdag 30 mei 2012, 11:49:44
Btw, ik heb me laten vertellen dat mijn zwager het "doet" met een plastic zakje................. :floet:

Een zak die het doet met een zakje  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

josv

Citaat van: PHwaarde op woensdag 30 mei 2012, 12:45:27
Citaat van: josv op woensdag 30 mei 2012, 11:49:44
Daar hebben ze rubbertjes voor uitgevonden! Btw, ik heb me laten vertellen dat mijn zwager het "doet" met een plastic zakje................. :floet:

Met "SM" logo erop?

SM heeft ie volgens mij nog nooit van binnen gezien  :biggrinn: Maar het zal wel een goede kwaliteit zijn want ze hebben al in 6 jaar geen kinderen meer gekregen  :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

#6124
Betreffende de "stamrot":

Ik ga het in de gaten houden en als ik daar iemand zie dan maar vragen:

Wordt geen vorst verwacht vanacht maar wel wat regen:........ :jajaja: :jajaja:




bananacreek

Allen dank voor de stamrot reacties............ :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Ik ga toch een keer een second opinion aan TARZAN vragen................. :hoedjeaf: :hoedjeaf:
Zal hem even bellen morgen:







bananacreek


bananacreek

Hoogstwaarschijnlijk van een blanke geparkeerd tegenover de boulevard......... :jajaja:


bananacreek

Je zal er maar voor rijden en je moet plotseling remmen.............. :ripba8: :ripba8: :ripba8:


bananacreek