Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

In Tops & Bottoms...........

Ik zag een paar mooie overhemden en hield ze voor mijn borst maar het bleek dat de mouwen te kort waren..... :negatief:

Ik zag de security guard al vreemd kijken.................. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Waarschijnlijk dacht hij dat ik een bayut was omdat ik in de vrouwenafdeling stond................ :lachen: :lachen: :negatief:

EENS EEN KLOOTZAK, ALTIJD EEN KLOOTZAK........... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

T-SHIRT printing @P5 per letter............ :jajaja: :thumb: :thumb:





Gelijk een aantal witte t-shirts gekocht en morgen terug voor de printing................ :thumb: :thumb: :jajaja:

Deze stelling gaat zeker geprint worden:

EENS EEN KLOOTZAK,
ALTIJD EEN KLOOTZAK?



Ook de volgende (beroepsmatig).... :lachen: :thumb: :thumb:
WHY NOT DISCO
     JANITOR

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

McDonalds Dumaguete, zeer goede zaken daar zoals ook bij Jollybee welke een stuk of vier zaken heeft hier.

Heb vandaag voor het eerst SENIOREN-atrek gekregen en dat was P20 op een P98 order..... :thumb: :thumb:
Was vroeger altijd te verlegen om erom te vragen en je hebt bij McDonalds geen card nodig..... :thumb: :thumb: :happy:
Ga je met de hele familie daar eten en jij als oude nok gaat betalen dan krijg je het ook en dat kan oplopen.......... :thumb: :thumb:


bananacreek

Toeristische trekpleister in Tops & Bottoms............ :jajaja: :jajaja:
De STAB & CUT SECTION..................... :lachen: :lachen:


bananacreek

LAST SUPPER @ THE BOULEVARD OF BROKEN DREAMS............... :happy:

LAATSE DAG ST.CRUZAN FESIVAL.......


bananacreek

IK BEGRIJP NIET WAAROM ZE DEZE BOMEN "GESCHILD" HEBBEN.............. :weetikniet: :weetikniet: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: