Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Vanmiddag had ik een gesprek met een blanke en die vertelde mij dat de HOUSEBILL No: 4369 er al door zou zijn en gereed zijn voor implementation...... :weetikniet: :weetikniet:

Of dat werkelijk het geval zou zijn kon ik niet vinden......

Hier een stukje van een ABS-CBN news van de filing:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag 22 mei 2012, 16:06:05
Vanmiddag had ik een gesprek met een blanke en die vertelde mij dat de HOUSEBILL No: 4369 er al door zou zijn en gereed zijn voor implementation...... :weetikniet: :weetikniet:

Of dat werkelijk het geval zou zijn kon ik niet vinden......

Hier een stukje van een ABS-CBN news van de filing:



EINDELIJK KORTINGEN OP DE LADIESDRINKS?.................. :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:


Kano

Over de stand van zaken betreffende deze House Bill kan ik ook niets vinden. Misschien nog te vers. Hoop wel dat ze in de gaten krijgen dat "citizens" niet hetzelfde is als "residents", anders gaat het mis
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op dinsdag 22 mei 2012, 16:18:21
Over de stand van zaken betreffende deze House Bill kan ik ook niets vinden. Misschien nog te vers. Hoop wel dat ze in de gaten krijgen dat "citizens" niet hetzelfde is als "residents", anders gaat het mis

De man had een email met het LAATSTE artikel gekregen (niet hetzelfde artikel wat hierboven staat) en heeft beloofd om mij een copie te sturen, maar ik zie hem morgen en vraag hem dat gelijk te doen............ :hoedjeaf:

Budgie

Getting older beats the alternative -dying young

Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op dinsdag 22 mei 2012, 16:11:31

EINDELIJK KORTINGEN OP DE LADIESDRINKS?.................. :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:



Ja, dat zou je wel willen. Vrees met grote vrezen dat een ladydrink niet onder de regeling zal vallen. Wel jammer overigens, denk dat het de omzet een geweldige boost zou geven. :lachen: :lachen:.

Kano

Als Creek een Filipijnse van 60 jaar of ouder trakteert kan zij zelfstandig aanspraak maken op ouderenkorting voor de ladydrinks.   :jajaja: :lachen:  :floet:   :crazy: :benweg:

Overigens was er wel een zaak waarbij een senior korting wilde hebben op een restaurantrekening voor een familiefeestje.
http://newsinfo.inquirer.net/163899/resto-faces-raps-for-not-giving-seniors-discount
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

#6007
Citaat van: Kano op dinsdag 22 mei 2012, 16:18:21
Over de stand van zaken betreffende deze House Bill kan ik ook niets vinden. Misschien nog te vers. Hoop wel dat ze in de gaten krijgen dat "citizens" niet hetzelfde is als "residents", anders gaat het mis

Ja, dat heeft u goed gezien, maar ik las gisteren ergens dat zulks foreign "residents" zou moeten zijn maar dan wel degenen die bijvoorbeeld een I-Card in het bezit hebben en de mail van mijn vriend had hij al deleted maar hij heeft zijn andere vriend nogmaals om een copie gevraagd.
Straks ga ik ook even zoeken want hij beweerd hoog en laag dat de wet er doorheen is en dat hij ook naar het kantoor van de Senior Citizens in Dumaguete is geweest (zes maanden geleden) en daar werd zulks ook toegegeven.
Ik ga daar morgen of vrijdag ook zelf langs..........

Ik geef het niet op.................. :neeneenee: :neeneenee:

FILL HER UP WITH DIESEL PLEASE.................P5000............ :thumb: :thumb:



HERE IS MY i-CARD FOR SENIOR CITIZEN PROOF............. :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

bananacreek

Citaat van: Budgie op dinsdag 22 mei 2012, 22:33:42
Citaat van: bananacreek op dinsdag 22 mei 2012, 13:58:06
Lelijke schoenen............ :jajaja: :jajaja:
Rotkleur.......... :negatief: :negatief:



Heemskerkse kont? of Belgische dikbil? :confused2:

NEEN, EEN GEVELWERK VAN EEN WILLEKEURIGE VROUW IN DUMAGUETE OP DE HOEK PERDICES-COLON STREETS........
:jajaja: :jajaja:

IK BEN SEDERT HET JAAR 2000 NIET MEER IN BEVERWIJK, HEEMSKERK EN ALKMAAR GEWEEST.....

bananacreek

Citaat van: Kano op woensdag 23 mei 2012, 06:04:33
Als Creek een Filipijnse van 60 jaar of ouder trakteert kan zij zelfstandig aanspraak maken op ouderenkorting voor de ladydrinks.   :jajaja: :lachen:  :floet:   :crazy: :benweg:

Overigens was er wel een zaak waarbij een senior korting wilde hebben op een restaurantrekening voor een familiefeestje.
http://newsinfo.inquirer.net/163899/resto-faces-raps-for-not-giving-seniors-discount


Als Creek een Filipijnse van 60 jaar of ouder trakteert

ALS IK MET EEN OUDE RAKKER VAN BOVEN DE 60 GA DRINKEN, DAN MOET ZE WEL STEENRIJK ZIJN....... :lachen: :lachen:

NORMAAL ZIJN HET DEZE LEEFTIJDEN............ :jajaja: :jajaja:





Maar het gaat alleen maar om je geld en ik doe dat niet meer, als je geeft zijn ze vriendelijk en de volgende dag kijken ze de andere kant uit........... :negatief: :negatief: