Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Hier loop ik altijd snel voorbij: de suikerafdeling...geen suiker in mijn huis..........dus een ieder die ooit even bij me langs zou komen:

BRENG UW EIGEN SUIKER MEE............EN OOK EVENTUEEL OOK EEN KOPJE..........NOG STEEDS GEEN KOPJES GEKOCHT... :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:



bananacreek


bananacreek

#5963
Koort verhaaltje:

Vanmiddag om 1700 uur was er een onderwerp op de Jones Manaba show (Power 91) met als onderwerp hoe de toeristensector te verbeteren hier op Oriental Negros:............ :weetikniet: :weetikniet:

Mensen konden bellen en tekSten en er waren een paar goede adviezen en ook een aantal heel domme opmerkingen.

Ik voelde me aangetrokken en probeerde te bellen maar elke keer in gesprek want ik zou ze wel even heel graag de navolgende vraag willen stellen:

HOE ZOU U ZICH ALS FILIPIJN VOELEN ALS WANNEER U OP VAKANTIE GAAT NAAR AMTERDAM, ANTWERPEN OF CASSABLANCA EN U KOMT BIJ EEN EVNENEMENT/BESTEMMING ZOALS BIJVOORBEELD EEN DIERENTUIN, EN U ZIET DAAR EEN BORD BIJ DE INGANG WAAROP ONDER ANDERE HET VOLGENDE STAAT VERMELD:

CitaatEUROPEANEN EN ANDERE BLANKEN ENTRANCE FEE = â,¬ 6
FILIPIJNEN.................................  ENTRANCE FEE = â,¬ 20

ALS BUITENLANDER BETAAL JE HIER (BIJVOORBEELD IN LAKE BALINSASAYO) EEN BEDRAG VAN P100 EN EEN FILIPIJN BETAALD P10...........ZOOOK OP EEN AANTAL ANDERE BESTEMMINGEN EN OOK IN CEBU EN IK NEEM AAN OOK OP ANDERE EILANDEN WANT DIE BESLISSING WERD EEN AANTAL JAREN GELEDEN GENOMEN DOOR DE DENR IN  MANILA......... :negatief: :negatief:



PURE DISCRIMMINATIE:........... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief: :negatief:

DE FILIPIJNEN KOMEN DAARTEGENOVER MET DE OPMERKING: JOE IS HONDERD PESOS ZO DUUR VOOR JULLIE BUITENANDERS?

IK ZOU DAN WILLEN ZEGGEN: HET GELD ZELF ZOU NIET ZO'N PROBLEEM ZIJN WANT IK HEB ZOVEEL DAT IK NIET  EENS WEET HOE HET OP TE MAKEN VOOR HET EINDE VAN ELKE MAAND, MAAR GEWOON HET IDEE OM GEDISCRIMMINEERD TE WORDEN, DAT BLIJFT IN MIJN KEEL HANGEN, EN DAAROM GA IK DAAR NORMAAL GESPROKEN DAN OOK NIET MEER NAAR BINNEN................. :neeneenee: :neeneenee: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

IK ZOU ZO GRAAG WILLEN WETEN HOE DIE KNUPPELS DAAR IN DAT RADIOSTATION ZOUDEN REAGEREN......... :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Deep Throat

Kan je geen ingezonden brief of mail naar dat station doen?

bananacreek

Citaat van: Deep Throat op zaterdag 19 mei 2012, 14:51:13
Kan je geen ingezonden brief of mail naar dat station doen?

Ja, zou natuurlijk wel kunnen en ik denk dat hij (Jones) het ook wel zou behandelen.............

boomerang

Citaat van: bananacreek op zaterdag 19 mei 2012, 14:22:30
Hier loop ik altijd snel voorbij: de suikerafdeling...geen suiker in mijn huis..........dus een ieder die ooit even bij me langs zou komen:

BRENG UW EIGEN SUIKER MEE............EN OOK EVENTUEEL OOK EEN KOPJE..........NOG STEEDS GEEN KOPJES GEKOCHT... :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:




Ben ook best bereid om uit het flesje te drinken..........
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

ganda

Citaat van: bananacreek op zaterdag 19 mei 2012, 14:06:51
Inspection?.................. :thumb: :thumb:
Zeer brutaal......... :lachen: :lachen:





Nooit de naam van deze vogelsoort geweten maar ze zijn zeer brutaal en slim.......... :jajaja: :jajaja:

Weet niet of er eksters voorkomen op de Filipijnen, die vogel lijkt er in ieder geval op.

Cosyns Guy

Citaat van: ganda op zaterdag 19 mei 2012, 15:24:02
Citaat van: bananacreek op zaterdag 19 mei 2012, 14:06:51
Inspection?.................. :thumb: :thumb:
Zeer brutaal......... :lachen: :lachen:





Nooit de naam van deze vogelsoort geweten maar ze zijn zeer brutaal en slim.......... :jajaja: :jajaja:

Weet niet of er eksters voorkomen op de Filipijnen, die vogel lijkt er in ieder geval op.

Zou een ekster moeten zijn.
heb een link bijgevoegd,daar spreken ze van de aziatische pica pica of ekster.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ekster

bananacreek

Helemaal vergeten.................. :lachen: :lachen:

[yt=640,505]3_sB86tVMJs [/yt]