Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op woensdag 16 mei 2012, 13:46:45
Toch iets maken zodat ik de camera op het hoofd kan dragen maar ik heb nog steeds een probleem met de "windvanger"

Weet niet eens wat de echte benaming in Ned of Eng is.................... :negatief: :weetikniet:

Misschien kan ik een laskap-band gebruiken of wat dan ook maar het gaat komen....... :jajaja: :jajaja:



Wat bedoel je met windvanger Creek ?
En kan je de camera niet op het dashboard bovenaan bevestigen met clitband ?

bananacreek

Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 16 mei 2012, 14:04:22
Citaat van: bananacreek op woensdag 16 mei 2012, 13:46:45
Toch iets maken zodat ik de camera op het hoofd kan dragen maar ik heb nog steeds een probleem met de "windvanger"

Weet niet eens wat de echte benaming in Ned of Eng is.................... :negatief: :weetikniet:

Misschien kan ik een laskap-band gebruiken of wat dan ook maar het gaat komen....... :jajaja: :jajaja:



Wat bedoel je met windvanger Creek ?
En kan je de camera niet op het dashboard bovenaan bevestigen met clitband ?

Zodat de wind niet zo'n lawaai maakt door de microfoon...............

Als je een camera op het dashboard zet is dat leuk in een luxe auto maar doe dat niet op een bergweg hier en zelfs op de betonweg want op de betonweg schokt het veel meer als op een goede asphalt weg

Ik heb hier een paar kleine tripots maar dat werkt niet op de wegen hier............... :neeneenee:

In de hand zou je nog een aantal schokken kunnen dempen..........natuurlijk zijn er andere manieren maar dan moet je denken en daar ben ik niet voor op de wereld gebracht......denken laat ik over aan anderen...... :thumb: :thumb:

bananacreek

#5905


Wat een slap gelul.
Die man doet al vele jaren busines met die oplegger en daagt daarbij zijn steentje bij aan de development van Dumaguete city.

WHAT IS WRONG WITH THE TRAFFIC MANAGEMENT OFFICE?

ANTWOORD:

DE VUILE SMERIGE GORE CORRUPTIE VAN DE ELLENDIGE DOMME TRAFFIC AIDS DIE ALLEEN MAAR TRAFFIC TICKETS UITDELEN AAN DE JAN MET DE PET MENSEN EN ALS ER EEN RIJKE VERKEERD GEPARKEERD STAAT DE ANDERE KANT UITKIJKEN EN NET DOEN OF ZE DAN MIERENNEUKERS ZIJN................... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Die eigenaar van de truck woont op de Looc-bypass road en is een heel goede vent........laat de eigenaar van die krant eerst maar eens in eigen buik kijken................voordat hij anderen zwart maakt.


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op woensdag 16 mei 2012, 14:38:48
Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 16 mei 2012, 14:04:22
Citaat van: bananacreek op woensdag 16 mei 2012, 13:46:45
Toch iets maken zodat ik de camera op het hoofd kan dragen maar ik heb nog steeds een probleem met de "windvanger"

Weet niet eens wat de echte benaming in Ned of Eng is.................... :negatief: :weetikniet:

Misschien kan ik een laskap-band gebruiken of wat dan ook maar het gaat komen....... :jajaja: :jajaja:



Wat bedoel je met windvanger Creek ?
En kan je de camera niet op het dashboard bovenaan bevestigen met clitband ?

Zodat de wind niet zo'n lawaai maakt door de microfoon...............

Als je een camera op het dashboard zet is dat leuk in een luxe auto maar doe dat niet op een bergweg hier en zelfs op de betonweg want op de betonweg schokt het veel meer als op een goede asphalt weg

Ik heb hier een paar kleine tripots maar dat werkt niet op de wegen hier............... :neeneenee:

In de hand zou je nog een aantal schokken kunnen dempen..........natuurlijk zijn er andere manieren maar dan moet je denken en daar ben ik niet voor op de wereld gebracht......denken laat ik over aan anderen...... :thumb: :thumb:

Surf even naar de link Creek,hoop informatie te vinden betreffende microfoon probs

http://members.home.nl/sipko.nannenberg/Microfoon%20keuze/Opname%20kwaliteit.htm


of deze,denk dat dat makkelijk zelf te maken moet zijn

josv

Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 16 mei 2012, 15:00:18

of deze,denk dat dat makkelijk zelf te maken moet zijn

Met al die huishoudsters, whalla problema  :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Ok, dank u en dat zijn dan de WINDJAMMERS:.......... :thumb: :thumb:




iK HEB GEEN HAAR OP MIJN KOP DUS ZAL IK ERGENS ANDERS MOETEN ZOEKEN............  :jajaja: :lachen:

iK HAD AL IETS GEMAAKT VAN FOAM MAAR DAT WERKTE DUS NIET...



bananacreek

Citaat van: josv op woensdag 16 mei 2012, 15:23:53
Citaat van: Cosyns Guy op woensdag 16 mei 2012, 15:00:18

of deze,denk dat dat makkelijk zelf te maken moet zijn

Met al die huishoudsters, whalla problema  :happy2:

DUS U BEDOELT KRULHAAR WINDJAMMERS?

TOCH EEN KEER UITZOEKEN .............. :denk: :denk: