Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op dinsdag 15 mei 2012, 17:18:34
[yt=640,505]Qw64MbbVK_0 [/yt].


Morgen meer.........

Stomme vraag misschien...maar hoe heb je dat gefilmd al rijdend ?
Met de camera bevestigd op het hoofd of los met 1 hand ?


Mawibata

Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag 15 mei 2012, 18:11:15


Stomme vraag misschien...maar hoe heb je dat gefilmd al rijdend ?
Met de camera bevestigd op het hoofd of los met 1 hand ?




Verschillende mogelijkheden :



Met hulp van zijn huishoudster :








Een helmet







Andere toys  :








Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

bananacreek

#5893
Citaat van: Cosyns Guy op dinsdag 15 mei 2012, 18:11:15
Citaat van: bananacreek op dinsdag 15 mei 2012, 17:18:34
[yt=640,505]Qw64MbbVK_0 [/yt].


Morgen meer.........

Stomme vraag misschien...maar hoe heb je dat gefilmd al rijdend ?
Met de camera bevestigd op het hoofd of los met 1 hand ?


Gewoon met de camera in de linkerhand en het stuur in de rechterhand, maar ook in de stad en op de Highway en als je het stuur even los moet laten om te toeteren of schakelen... geen probleem want de wagen spoort goed en trekt niet weg naar links of rechts......... "immer grade aus" (of zoiets)... :lachen:

Alleen (niet op deze clip) maar op een gedeelte verder moest ik een heuvel beklimmen en ging er in de derde versnelling op en ik haalde het niet en geen tijd meer om terug naar de tweede versnelling te gaan en toen stond ik wel stil met de voet op de rem en de handrem zit tussen de stoel en de zetel en kan je normaal afstellen maar door de vibration kon ik die moeilijk omhoog krijgen (nu tape op gezet en ok).
Gelukkig waren er twee jongetjes op de weg en een schreeuw (in paniek Klootzak?........ :lachen:ja, dat scheelde niet veel.............. :denk: :denk:) PALIHUK BATO, BATO..........zette die twee in action om een grote steen achter een wiel te leggen, maar de eerste steen was veel te klein.............
Als je het niet meer houd dan ga je achteruit naar beneden en gaat de aanhanger scharen en dan is het afgelopen en van de berg af.... :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Maar ik rij nooit te hard en ook niet op de Highway (max 60 tot 70 km/h)....
Dan rij je heerlijk op je gemak met de muziek aan.........
En op die bergweg normaal bijna helemaal geen verkeer...... :thumb:



bananacreek



:thumb: :thumb: :thumb: Prachtig idee.....

Ik wou haar als cameraman meenemen maar ze had haar maandstonden..... :jajaja: :jajaja:


bananacreek


[yt=640,505]DReDsUMryVA [/yt]

Uploaden gaat nu redelijk met wat geduld, vanavond weer een andere.......je kan hier eigelijk wel als God in je eigen kleine paradijsje leven zolang je maar genoeg hobby's hebt............. :thumb: :thumb:


bananacreek


bananacreek

#5897
Toch iets maken zodat ik de camera op het hoofd kan dragen maar ik heb nog steeds een probleem met de "windvanger"

Weet niet eens wat de echte benaming in Ned of Eng is.................... :negatief: :weetikniet:

Misschien kan ik een laskap-band gebruiken of wat dan ook maar het gaat komen....... :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek