Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Ketelbinkie

Het rondje Sibulan - San Antonio - Palinpinon Valencia - Dumaguete - Sibulan rijd ik regelmatig. Weg goed te berijden zowel met auto als motor. Af en toe prachtige panorama uitzichten op Alta Tierra subdivision en de kust. Maar bovenal heerlijk rustig amper verkeer en heel veel frisse lucht.

bananacreek

Hier een paar foto's van de bovenstaande trip.

Twee Chinezen tegengekomen in een auto..........waarschijnlijk spionnen...... :negatief: :negatief:

Gelijk gevangen genomen, geboeid, ondervraagd (wilden niet spreken wanneer de Chinese invasion was gepland) auto in ravijn gereden, maar die liggen nu ook in het ravijn omdat ik ze vergeten had uit de auto te halen.....next time Klootzak....don't forget..het verdrag van Geneva?............ :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:



Koste me P1200 diesel in totaal............ :jajaja: :jajaja:...declareren?........

10 video clips gemaakt waarvan ge grootste nu aan het uploden is en dat gaat nog.........332 minuten duren...1,9 Gb

Deze jeeps staan te koop bij KEN's Highway in Sibulan tegenover airport en die met de lier is een vreemde omgebouwde electrische lier.......... :jajaja: :jajaja:

Zijn prijzen zijn meestal iets aan de hoge kant maar service is redelijk (zoon eigenaar Golden Rule hardware Dumaguete)....maar in Cebu nu ongeveer dezelfde prijs @280 T pesos voor een 4DR6 motor + turbo....
Ik kocht de mijne (de Mitsubishi jeep) @ P180 T in 2006 (gespoten en klaargemaakt) ("not as is")





bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

April 23


May 13, mooi met Nipa dak (of het andere betere spul, maar ben de naam kwijt) (Nipa gaat maar een jaar of 7 mee maar het betere gaat langer mee)

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek