Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


Pjottr

Citaat van: bananacreek op zondag  6 mei 2012, 12:34:03
Nieuwe voorraad potten ....... :jajaja:
Normaal gesproken werd dat daar in Barangay Daro (Claytown) onder -of achter de huizen gemaakt.....


Jouw internet gaat als een trein geloof ik?
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek


bananacreek

Citaat van: Pjottr op zondag  6 mei 2012, 12:37:51
Citaat van: bananacreek op zondag  6 mei 2012, 12:34:03
Nieuwe voorraad potten ....... :jajaja:
Normaal gesproken werd dat daar in Barangay Daro (Claytown) onder -of achter de huizen gemaakt.....


Jouw internet gaat als een trein geloof ik?

Ja, nu u het zegt, het loopt gesmeerd met Globe op het ogenblik voor de laatste 5 dagen....misschien dat klagen helpt, of gwoon toeval?... :weetikniet: :weetikniet:



Pjottr

Nou ja klagen? je hebt er anders en voor zover ik het heb begrepen bijna een hartverzakking aan overgehouden. Dus heb je flink op je poot gespeeld
Het helpt wel alleen de energie die de daarvoor nodig hebt  :atyourservice:Chapeau!!
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

#5786
NU EVEN SERIEUS.............. :jajaja: :jajaja:



Hier is stront aan de knikker................ :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

Al opgeruimd......... :jajaja: :negatief: (3 zachte hopen)


Waarom?

De vuile geile stray-katten die bij de apartementen om vreten schooien en daarna grote neukpartijen in het midden van de nacht houden gebruiken mijn gras als wc.................. :negatief: :negatief: :negatief:

BASTOS, DAT MOET AFGELOPEN ZIJN.... :explotieren: :explotieren: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Waarom Kloot hou je niet van pussy's ?
Jawel ik ben in de disco de katten instructor.................... :atyourservice: :atyourservice: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Sir SAMBO ligt achter mijn garage te rusten...... :atyourservice: :atyourservice: :ripba8: :ripba8:
Probleem met SAMBO was dat hij een beetje geestelijk gestoord was zoals zijn instructor en het waren de ratten die achter hem aan zaten in de disco..... :lachen: :lachen: :lachen:

Drie minuten stilte graag voor Sir SAMBO............... :jajaja: :jajaja:

\



EVERYBODY RISE................... :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :atyourservice:

[yt=640,505]IXmU5TBWs58 [/yt]

[yt=640,505]DChzi8N4I2c [/yt]

[yt=640,505]cY6pHJLAMto [/yt]

Wordt vervolgt na de drei minuten stilte.....................................................................................

bananacreek

#5787
U MAG NU WEER GAN ZITTEN..... :jajaja: :jajaja: :jajaja:

Kijk deze meisjes zijn nu in opleiding maar het probleem is dat ze elke paar maanden weer ZWANGER zijn...... :negatief: :negatief:



Even voorstellen:
Wij zijn Mimi and Malou............... :atyourservice: :atyourservice:



We kunnen hier geen cat-traps kopen en toevalling zag ik dit in Lee Plaza:

Twee rat-traps in serie en je hebt een cat-trap ( voor slanke katten)
Morgen sardines kopen.....en de bait toedienen................. :thumb: :thumb:
Misschien meer gebruikersvriendelijk als ik er een kopje thee bij zet?
Deed de burgemeester van Gouda ook altijd als er problemen met de Marrokaanse katjes waren........... :jajaja: :jajaja:
En wat achtergrond muziek zoals dit?
[yt=640,505]VUuLnsh2qmY [/yt]



Dan afwachten wat er gaat gebeuren en ik hoop dat ik een goede vangst heb.............. :jajaja: :jajaja: :happy: :happy:

De volgende stap is DIENSTGEHEIM............. :jajaja: :jajaja: :lachen: :atyourservice: :atyourservice:


Een paar maande geleden betrapte ik een jongen die vlak achter mijn huis de hond (duitse herder) van zijn baas liet schijten vlak naast mijn "achterpoort" en ik zei: " Sodemieter op met die hond en laat hem schijten in de tuin van de je baas".............en nu blijft hij uit de buurt........... :jajaja:


Eerst bijna een hartaanval van de GLOBE en nu bijna een zenuwinzinking van de katten.............. :negatief: :negatief:

"Ok, got you Macho, now put your hands where i can see them..................an shut the f...ck up...I will do the talking here"............... :thumb: :thumb: :jajaja: :jajaja:
I will give you 20 seconds to come up with the name of the cat who put all the shit on my grass last night...and MAYBE I will spare your lousy life"..................... :agreed:

Budgie

Bananacreek Een kat vangen is toch geen groot probleem Een gresbuis of gladde 25 cm buis rechtop van ruim een meter in een betonsokkeltje Visje op de bodem en hij of zij kan niet keren en blijft er dus instaan Maak het de kat wat gemakkelijk om de bovenkant te bereiken dus ingraven of loopplank
Ergens ver weg legen of een andere opruiming kiezen  :shoot13lj7:
Alleen als je een goed sluitend sokkeltje heb loopt bij regen het water niet weg dus dan kan de kat verdrinken.
Getting older beats the alternative -dying young

bananacreek

Citaat van: Budgie op zondag  6 mei 2012, 22:30:35
Bananacreek Een kat vangen is toch geen groot probleem Een gresbuis of gladde 25 cm buis rechtop van ruim een meter in een betonsokkeltje Visje op de bodem en hij of zij kan niet keren en blijft er dus instaan Maak het de kat wat gemakkelijk om de bovenkant te bereiken dus ingraven of loopplank
Ergens ver weg legen of een andere opruiming kiezen  :shoot13lj7:
Alleen als je een goed sluitend sokkeltje heb loopt bij regen het water niet weg dus dan kan de kat verdrinken.

DANK U BELEEFD, TOCH NOG IEMAND DIE MET MIJ MEELEEFT EN MIJN PROBLEMEN KAN BEGRIJPEN........ :hoedjeaf: :hoedjeaf:

UITSTEKEND IDEE........... :thumb: :thumb:... :happy: :happy:

PVC ORANGE 6" PIPE .................MET CAP OP DE BODEM.........KOM HIER MORGEN OP TERUG NA OVERLEG MET DE ONDERNEMINGSRAAD........... :atyourservice: :atyourservice: