Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#5730
Citaat van: innka3 op zondag 29 april 2012, 14:32:28
Citaat van: bananacreek op zondag 29 april 2012, 13:44:01
Prijsverschi
Keek naar een Kingston 256Gb Flashdrive, maar moet hier besteld worden en duurt 3 weken vanuit Singapore
Kostprijs 438 euros (@55.40)

Toen heb ik de prijzen in Nederland bekeken en dat is even wat anders......... :negatief: :negatief:
Dan maar hier bestellen.. :jajaja: :jajaja:
lees het al,met die AOW hoef je geen medelijden te hebben.

EXTRA INKOMEN ONDER DE TAFEL?....................   :lachen: :lachen: :weetikniet: :weetikniet:[/color]

Luc

Citaat van: bananacreek op zondag 29 april 2012, 15:16:46
@LUC: Denk er wel aan dat het een USB 3.0 stick is. Heeft je computer/laptop een USB 3.0 aansluiting.

NEE, USB 2.0 MAAR DAT MOET DAN TOCH OOK WERKEN AL IS HET LANGZAMER?
DAT WERKT TOCH MET TERUGWERKENDE KRACHT OF ZOIETS?............. :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

DANK VOOR DE VRAAG............... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Normaal gezien wel. Je hebt dan wel niks aan de extra snelheid van de stick.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

Citaat van: Luc op zondag 29 april 2012, 15:39:18
Citaat van: bananacreek op zondag 29 april 2012, 15:16:46
@LUC: Denk er wel aan dat het een USB 3.0 stick is. Heeft je computer/laptop een USB 3.0 aansluiting.

NEE, USB 2.0 MAAR DAT MOET DAN TOCH OOK WERKEN AL IS HET LANGZAMER?
DAT WERKT TOCH MET TERUGWERKENDE KRACHT OF ZOIETS?............. :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

DANK VOOR DE VRAAG............... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Normaal gezien wel. Je hebt dan wel niks aan de extra snelheid van de stick.

Correct, maar die Kingston 256 Gb komt alleen met USB 3.0 dus kopen of  :benweg:

bananacreek

Was de mening toegedaan dat ik er ook mee moest stoppen met dit topic omdat hier ook wel eens foto's in heb staan die niet direct te maken hebben met de  :smiley-philippines:............ :weetikniet: :weetikniet:

Dat moet ik toegeven maar ik probeer dan zoveel mogelijk zulke foto's indirect te verbinden met bepaalde omstandigheden in Dumaguete of elders op de  :smiley-philippines:

Ok, ik heb toen advies gevraagd van drie mensen die dit topic regelmatig volgen:

1 Mijn psychiater:
Zijn bevindingen hieromtrent:
Je bent nog steeds zo paranoid als 36 jaar geleden........ :weetikniet: :weetikniet: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
Gewoon doorgaan en je kop houden en geen slapende honden wakker maken....



2. Mijn vriend Ali Osram (een Turk en een buurman uit de jaren '70)
Zijn commentaar: "Doorgaan Klootzak, ik en mijne vrouwtje Nebahat bekijkenen je topic van de elke avonden, maar je hebt nu een van de grooteren probleemen.....jij nu even goed van de luisterenden zijn ja?"
"Kun je nog van de herrinnerenden zijn wat je mij beloofd had in de jaren 1979 voordat je naar de  :smiley-philippines: werd verbannen?
Ik zei: " Nee sir Ali, wat bedoelen u daarmee?"
(van de redactie: Ali en de Klootzak waren beide in 1976 betrokken bij een "woningruil" van de Tuinstraat in Beverwijk naar de Luxemburglaan in Heemskerk en hij werd woest omdat hij later roest op de kap van de keukengeiser vond)


Toen heb ik hem een bankschroef beloofd.....nadat hij de zaak van mijn zwager belde om hulp :jajaja: :jajaja:
[yt=640,505]nz7_3Yfi1XY [/yt]


3. De burgemeester ABOUTALEB van Rotterdam: (een Marrokaan van geboorte)
Zijn  getuigenis:
In de naam van Allah gewoon doorgaan zolang je je eigen maar aan de regels houd en niet al teveel onzin schrijft



DAN MAAR KIJKEN WAT ER VAN KOMT........... :jajaja: :jajaja: :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Iets leuks voor de Heer Bommel......... :jajaja: :thumb:


Zo te zien is de prijs al een keer verlaagd...of gestegen?........... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


bananacreek