Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek



http://www.philstar.com/Article.aspx?articleId=801241&publicationSubCategoryId=63


Geen branch in Dumaguete city, en ik hoorde ook iets over Banco de Oro problemen, maar ontslipte me......

Which one will be next?..... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Even  :offtopic: maar leuk om te zien in het ontwikkelde en begaafde Zuid-Afrika (daar zit mijn ex nu op haar weduwe pensioen te wachten voor 3 jaren meer te komen) (als het lukt).... :lachen:

NEVER JAYWALK IN JOHANNUSBURG (MAAR HET ZOU NET ZO GOED IN DUMAGUETE CITY KUNNEN GEBEUREN).... :jajaja: :jajaja:
[yt=640,505] P6ILpR9gXh0[/yt]


MORE FUN IN ZUID AFRIKA?............ :lachen: :lachen:

Amice

Citaat van: bananacreek op donderdag 26 april 2012, 12:27:54
Goed nieuws.......... :jajaja: :jajaja:

Nieuwe voorraad hagelslag............. :thumb: :thumb: :thumb: :happy:

Ik eet het op mijn brood zoals in marokko en de  :smiley-philippines: strooien het over de taarten



Nou jij liever dan ik. ik heb het ooit eens gekocht maar het heeft wellicht naast chocolade gelegen maar heeft er niets van weg en smaakt van geen kant. In ieder geval niet to.v. de nederlandse hagelslag
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Amice op zaterdag 28 april 2012, 05:21:03
Citaat van: bananacreek op donderdag 26 april 2012, 12:27:54
Goed nieuws.......... :jajaja: :jajaja:

Nieuwe voorraad hagelslag............. :thumb: :thumb: :thumb: :happy:

Ik eet het op mijn brood zoals in marokko en de  :smiley-philippines: strooien het over de taarten



Nou jij liever dan ik. ik heb het ooit eens gekocht maar het heeft wellicht naast chocolade gelegen maar heeft er niets van weg en smaakt van geen kant. In ieder geval niet to.v. de nederlandse hagelslag

Heb er vandaag één gekocht en ga het maandag proberen, ben ik op dinsdag niet aanwezig dan ben ik de pijp uit waarschijnlijk .................... :weetikniet: :weetikniet:

Kijk ik heb een voordeel ik kan me de smaak van de  :nederlandsevlag: hagelslag niet meer herinneren.......... :weetikniet: :weetikniet:

Rapport volgt...misschien

boldy

de hagelslag ziet er wel goed uit maarja zicht zegt ook niet alles . ik neem geen hagelslag mee maar heb wel 2 grote potten overheerlijke calve'  pindakaas met stukjes noten erin bij  :jajaja:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Hier door iemand te koop aangeboden @P8000
NEC uit Amerika...
Scherm zit vast aan de voorkant en er zit een dvd writer in...





Maar ik dacht: Leuk maar als je problemen krijgt dan heb je geen onderdelen hier en  (neem ik aan)...

Ook als je een Japanse surplus tv koopt hier dan zijn er geen vervangende onderdelen te verkrijgen hier...