Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Rich op zaterdag 14 april 2012, 15:14:40
Citaat van: bananacreek op zaterdag 14 april 2012, 14:36:54
Deze tas is van een  :belgiesmiley: en is deze zaak over heel  :belgiesmiley: verspreid?.. :weetikniet:




Emté is een Nederlandse supermarkt keten, en daar komt die tas dus vandaan.

Veel belgen gaan wekelijks naar Nederland om daar boodschappen te doen omdat het een stuk goedkoper is dan in België. Ze mogen in België dan wel een grote mond hebben over die "zuinige" of "gierige" Hollanders, maar zelf staan ze dus wel in de rij om in Nederland hun voordeel te doen.   :jajaja:


Dank u RICH............. :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


rony

""Veel belgen gaan wekelijks naar Nederland om daar boodschappen te doen omdat het een stuk goedkoper is dan in België. Ze mogen in België dan wel een grote mond hebben over die "zuinige" of "gierige" Hollanders, maar zelf staan ze dus wel in de rij om in Nederland hun voordeel te doen.   """
Zal daarmee zijn dat er zoveel nederlanders in belgie komen wonen .... maar da zal voor de belastingen zijn denk ik .... O0 O0 :lachen: :lachen:
The only one who can judge me is the Big Boss ( god dus )
the rest i do not care

Rich

Citaat van: rony op zaterdag 14 april 2012, 18:08:37
""Veel belgen gaan wekelijks naar Nederland om daar boodschappen te doen omdat het een stuk goedkoper is dan in België. Ze mogen in België dan wel een grote mond hebben over die "zuinige" of "gierige" Hollanders, maar zelf staan ze dus wel in de rij om in Nederland hun voordeel te doen.   """
Zal daarmee zijn dat er zoveel nederlanders in belgie komen wonen .... maar da zal voor de belastingen zijn denk ik .... O0 O0 :lachen: :lachen:


Tuurlijk, en hebben ze gelijk of niet?
Rich de Nederbelg.

bananacreek


bananacreek

#5517
Clearing by Noreco, een aantal jaren geleden moest dat met een ladder gebeuren............en de bovenleidingen daar staat 12000V op, sommigen 39000V afhankelijk waar.....


bananacreek


bananacreek