Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ok, de laatse bolero?

Twee dagen zeeeeeeeeeeeeeeeer slecht en een minuut of 10 geleden begon het en razendsel, zo snel dat de modem nu begint te roken............ :jajaja: :jajaja: :lachen:

Speedtest nu:



Turken zijn er nooit als je ze nodig hebt... :neeneenee: :neeneenee: :ikkeniebegrijp:

De man kwam niet opdagen
Maar ben bij de Sky geweest en daar vertelden ze me dat vele klanten van Globe  (50%) naar Sky over liepen...(klein leugentje denk ik?)
Was van plan om morgen de 5Mb (25Gb usage) aan te vragen voor 15 dagen proberen...maar eerst even kijken wat er nu vanavond en morgen met Globe gebeurt.............. :weetikniet: :weetikniet:

@ Digos: Nee, niet Holy Week alleen dacht ik, die problemen met Globe zijn er al sedert een week na de aardbeving in Fenruary.. :hoedjeaf: :hoedjeaf:


bananacreek

#5441
Eentje voor onderweg....

Vervolg van het Adriaan dieet.........

Waar ging het in principe om?
Het ging om het feit hoeveel eieren je kon eten ZONDER dat je LIPID PANEL teveel zou veranderen.
Daarbij werd dan beweerd dat in plaats van dat de resultaten van het Lipid Panel zouden stijgen door het eten van eieren (meerdere per dag) deze waarden zouden zakken in positieve zin.

Ok allereerst nogmaals het resultaat van January 2012

Eerst even de modem in het water dompelen want die wordt roodheet nu............ :jajaja: :lachen:


In principe goede resultaten en belangrijk is de ratio tussen total Cholesterol en HDL (good cholesterol), hoe lager hoe beter.

Nu het resultaat van vandaag......



Verschil?
Total cholesterol gezakt van 171 naar 151.....dat is goed
HDL gezakt van 75 naar 63 en daar kom je normaal niet onderuit want als de "total cholesterol" waarde zakt of stijgt dan gebeurt hetzelfde in een bepaalde verhouding (niet altijd gelijk) met de HDL waarden en zo ook met de andere waarden.
Kijk naar de Triclycerides van 84 naar 45 dat is goed want tezamen met de LDL en VLDL zijn dat de boosdoeners in de bloedvaten.
Dus in het algemeen heeft Adriaan gelijk met zijn bewering dat de LIPID PANEL waarden veranderen in positieve zin door het consumeren van meerdere eieren per dag (althans voor mij)

En nogmaals aan het forumlid ADRIAAN: ZEER VEEL DANK VOOR UW HULP DOOR HET PLAATSEN VAN HET BERTEFFENDE TOPIC, MOET HET STRAKS EVEN OPZOEKEN OM DEZE REPLY DAAR OOK TE DEPONEREN. :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

FBS (fasting blood sugar) ook redelijk op 87 met normale waarden tussen 70-115.
Voordien waren de normale waarden tussen de 80 en 100, maar het hangt er vanaf welke reactie materialen ze gebruiken, maar het is natuurlijk verwarrend als je ergens in een boek leest dat de normale waarden tussen de 80 en 100 zijn en de test geeft aan dat de normale waarden tussen 70-115 zoudenmoeten zijn.

Daaronder staat ook nog iets aangegeven met "HbAlc = 5,2% en dat zou te maken hebben met diabetes en zou elke 3 maanden moeten worden getest of zoiets.............. :weetikniet: :weetikniet:

Al met al als beloning een grote plak chocolade voor het naar bed gaan.......... :happy: :happy: :happy:

Ok, gevonden:

http://www.medicineonline.com/topics/H/2/HbAlc/Glycosylated-Hemoglobin.html



bananacreek

Ok, alles loopt weer gesmeerd met Globe (tot nu.................).. :lachen: :lachen: :lachen: :jajaja:








Tot dat ik een BLUE SCREEN kreeg (screen of disaster) ....start dumping of physical memory....... :ripba8: :ripba8:

Maar Globe.....zo snel....droom ik ?...... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:  :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek

Hier ging iets fout en die foto's waren een ietsje te groot maar het was een test en werkte prima..... :happy: :happy:

Halelluja...long live the GLOBE?............... :weetikniet: :weetikniet: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek

Heb nog wat meer dan 100 foto's van de derde waterval in Punto Bato en een vriend van mij is naar de Cassaroro waterfall geweest maandag en hij zij dat alles beneden de waterval verwoest was door keien zo groot als twee olifanten en ik geloof hem.
Hij zei dat zulks jaren zou nduren om te herstellen en dat geloof ik ook

Voordien









bananacreek

Dit zijn dezelfde resultaten als vorige week maar het browsen gaat veel en veel sneller en normaal duurt het toch wel een sekonde of 20 voordat de telegraaf voorpagina open was en nu......er zijn nog ze wachtenden voor u.... :jajaja:



............6 sekonden.............volledig open.... :thumb: :thumb:

Maar voor hoelang?.............. :weetikniet: :weetikniet:

Pjottr

Hey Creek Zijn die twee schonen je nieuwe vriendinnen? Waar zijn die andere twee? Als ik vragen mag?
Gr
P
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

Ketelbinkie

Citaat van: Pjottr op donderdag 12 april 2012, 13:25:44
Hey Creek Zijn die twee schonen je nieuwe vriendinnen? Waar zijn die andere twee? Als ik vragen mag?
Gr
P
Een van de getoonde foto's is, afgaande op de datum aanduiding, uit 2007.  Of dat ook de vriendinnen van Bananacreek zijn in 2007, kan uiteraard hij enkel antwoord opgeven.

bananacreek

Citaat van: Pjottr op donderdag 12 april 2012, 13:25:44
Hey Creek Zijn die twee schonen je nieuwe vriendinnen? Waar zijn die andere twee? Als ik vragen mag?
Gr
P

Nee, die foto's komen van het internet want ik ben nog nooit bij de Casaroro waterfalls geweest....

bananacreek

#5449
We gaan gewoon verder met de Globe ellende:



Zoals gisteren vermeld ging dat allemaal plotseling razend snel gisteravond na 2200 uur en dat duurde tot 0730 uur voor zover ik weet want om 0815 verliet ik de bunker door de tunnel naar de weg.........

Bij de Why Not aangekomen hoorde ik dat het daar noppes was betreffende Globe en toen begon ik vreemde gevoelens te krijgen en inderdaad bij thuiskomst om 11.45 bleek dat de Globe connection weer in een ZWART GAT was verdwenen en wel tot een minuut of 10 geleden.

Vanmiddag ben ik met de :smiley-philippines: "guru" eerst naar de Sky geweest en daar bleek het dat al de plannen een Dynamic IP address hebben en alleen de business connections een static IP-address hebben maar die zijn PEPERDUUR, even inscannen...........die troep..... :shoot13lj7: :harenuittrekkenpg2: :harenuittrekkenpg2:



Nog duurder als de PLDT in Manila per Mb dacht ik......

Het 5Mb plan @15Gb-of 35Gb usage komt met een dynamic IP address en een modem met één poort en dus heb ik een router gelukkig voor de vijf computers, maar mijn vriend heeft er 11 en die heeft nu alleen maar swtiches en geen broadband routers

Daarna zijn we naar de Globe geweest en heb ik het woord genomen omdat ik woest was maar natuurlijk moet je geen grote bek opzetten want dan trek je toch aan het kortste eind tussen al die  :smiley-philippines: maar ik zat zoveel vragen te stellen dat ze weer de chief technician belde en hij verwees haar naar de volgende email die ik wel mocht lezen maar toen ik een foto steelde vond ze dat helemaal niet leuk dus heb ik haar naam gewist.



Hier wordt dan weer duidelijk toegegeven hoelang het probleem bestaat.....

Daarna vertelde het meisje mij dat het probleem in een "cabinet" zat bij mij in de buurt











Wat een gelul want ik ben weliswar aangesloten op 703 maar zo'n cabinet dient alleen maar om een bepaalde groep subscribers aan te sluiten, terwijl da klachten over de hele provincie zitten.
Maar ze vertrok geen spier toen ik haar daarop attendeerde...in haar gedachte hoorde ik haar zeggen...shut the F...ck up Joe and go home............you ask to many questions.............. :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

Zo blijven ze zich tegenspreken en liegen en dan hopen ze maar dat de problemen toevallig worden opgelost maar ze kunnen of willen de klanten niet vertellen WAT er nu precies aan de hand is....

Gelukkig kan ik hier op dit forum goed uithuilen.................maar had toch plannen om met sky te proberen voor 15 dagen.
Vanmiddag sprak ik de Turk en die zei dat het verschil tussen Globe en Sky internet hetzelfde is als tussen HEL en HEMEL gezien de lokale omstandigheden...........

Morgen is het VRIJDAG de dertiende en de planeet URANUS staat op de juiste positie ten opzichte van de achteringang van de bunker dus moet het wel goed gaan dacht ik.......  :jajaja: :jajaja: :denk: :denk: