Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Herbie

#5420
Citaat van: bananacreek op zaterdag  7 april 2012, 12:47:15
Met Mandauwe city, Cebu als "test'-server



Ok ook eens een test gedaan, krijg de prt Sc er niet op. Zo zal ik het maar neer pennen.
Heb de testen 5 maal uit gevoert. Hier beste resultaten
Met Smart Bro 3 bar connection en 7.2 Mbps     Ping 214   download 2.42  upload 0.86  :thumb:
                                                                ping heel slecht
film downen tussen de 200 en 300 Kb/sec soms piekken van 400.  :happy:

Met globe hier in het hotel wireless juist onder de router een 300 speed router van linksys.
65 Mbps en een uitstekende verbinding             Ping 89    download 0.28  upload 0.18  :negatief:
films max 130 Kb/sec  :negatief:
:weetikniet: met de router zou het toch beter moeten zijn dan met de smart bro  :ikkeniebegrijp:

Citaat van: Pjottr op zaterdag  7 april 2012, 14:50:42
Citaat van: Herbie op zaterdag  7 april 2012, 10:28:49
Vandaag ook om een smart bro geweest, van uitstekende kwaliteit. Hier in Tip top hotel Alona beach, heel slechte verbinding met hun wireless. Geeft 65 soms 72 aan en uitstekende verbinding maar krijg geen bal open, dan maar stick gekocht 1245, 10 dagen gratis. Nu gaat alles goed open. Films downen aan 300 plus, anders was dat maar max 75 en viel regelmatig uit. Heb een speedtest.nl gedaan was natuurlijk traaag hahah. Creek welke test voer jij uit?

Wat voor stick is dat? Dat gaat toch ook via wireless? of ben ik nu een digibeet?

Lees hier boven, natuurlijk is dat ook wireless. Is wel globe :lachen:

En is zonder antenne juist smart stick bro.

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.


Herbie

Zo juist ook twee uur naar de koers gekeken met mijn sticky op velorooms, één van de kanalen uit zoeken en kijken maar  :happy: was redelijk goed van kwaliteit.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

mitchph

Citaatfilm downen tussen de 200 en 300 Kb/sec soms piekken van 400.  happy

Hoe zit dat eigenlijk met films downloaden in de Filippijnen?

Is het net zoals als in NED en BE illegaal?  :lachen:

Ik heb toch enkele winkels gezien in Davao waar ze gewoon op straat muziek en films aan het downloaden zijn en verkopen :neeneenee:

Maar wat als een  :eu: in de  :smiley-philippines: zich bezighoudt met downloaden?

Herbie

Citaat van: mitchph op zondag  8 april 2012, 17:48:27
Citaatfilm downen tussen de 200 en 300 Kb/sec soms piekken van 400.  happy

Hoe zit dat eigenlijk met films downloaden in de Filippijnen?

Is het net zoals als in NED en BE illegaal?  :lachen:

Ik heb toch enkele winkels gezien in Davao waar ze gewoon op straat muziek en films aan het downloaden zijn en verkopen :neeneenee:

Maar wat als een  :eu: in de  :smiley-philippines: zich bezighoudt met downloaden?

Ik down hier elke dag film zoals ik in  :belgiesmiley: ben, is wel iets, iets veel trager maar ja ipv 10min voor een film is het nu 3 a 4 uur, lekker s nachts laten lopen. Illegaal  :confused2: mag dat soms niet  :ikkeniebegrijp:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Kano

In de Filipijnen kom je inderdaad veel illegale software and films tegen, maar het is ook daar illegaal en bij razzia's wordt het dan ook in beslag genomen (veelal als de verkoper niets of te weinig schuift).
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

Illegale software kom je overal tegen. Ik heb nog nooit iets gekocht Alleen de windows is aan gekocht de rest word allemaal gedownd. Moest ik al mijn programma's moeten kopen kost mijn computer rond de 25000 euro. In de tijd dat ik in school zat. Had iedere leerling al copieen van autocat. Koste in de tijd al 180.000 belgische frank. Wat dacht je dat mijn ouders dat gingen kopen  :neeneenee:

Zoals hier sommegen ook photoshop hebben benieuwt hoeveel mensen die hebben aangekocht  :weetikniet: want geloof dat dat ook rond de 150 a 200 euro kost.

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Herbie

Globe was hier zaterdag aan het hotel in panglao, en nu vandaag terug, zie je wel dat er iets niet klopt met hun verbinding hier in het hotel  :jajaja: mijn sticky van smart doet het nog altijd uitstekend  :happy: Als ik terug in België ben zal ik wel wat foto posten.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Citaat van: Kano op maandag  9 april 2012, 01:31:17
In de Filipijnen kom je inderdaad veel illegale software and films tegen, maar het is ook daar illegaal en bij razzia's wordt het dan ook in beslag genomen (veelal als de verkoper niets of te weinig schuift).


In Cebu worden de moslim verkopers eerst door de politie gewaarschuwd wanneer en hoe laat de raid zal zijn (natuurlijk krijgt de politie/NBI en wie dan ook involved wel een kopje koffie....... :happy: :happy: :thumb:


bananacreek

Citaat van: Herbie op maandag  9 april 2012, 04:22:01
Globe was hier zaterdag aan het hotel in panglao, en nu vandaag terug, zie je wel dat er iets niet klopt met hun verbinding hier in het hotel  :jajaja: mijn sticky van smart doet het nog altijd uitstekend  :happy: Als ik terug in België ben zal ik wel wat foto posten.


Er klopt iets niet met GLOBE op de hele  :smiley-philippines: ................... :jajaja: :jajaja:




Maar hier in het "FLYING DUTCHMAN INTERNET CAFE" werkt het nu ok sedert het nieuwe IP address een aantal dagen geleden.... :thumb: :thumb:

Long live JONES MANABA @ Power91-FM............ :thumb: :thumb: :happy:

Maar toch nog met een aantal:



Maar met een refresh or two gaat het wel weer...........