Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Een Macho dame die graag in de belangstelling wilt staan en dat is zwaar overdreven fanatic.....(dacht ik)


Pjottr

Citaat van: Herbie op zaterdag  7 april 2012, 10:28:49
Vandaag ook om een smart bro geweest, van uitstekende kwaliteit. Hier in Tip top hotel Alona beach, heel slechte verbinding met hun wireless. Geeft 65 soms 72 aan en uitstekende verbinding maar krijg geen bal open, dan maar stick gekocht 1245, 10 dagen gratis. Nu gaat alles goed open. Films downen aan 300 plus, anders was dat maar max 75 en viel regelmatig uit. Heb een speedtest.nl gedaan was natuurlijk traaag hahah. Creek welke test voer jij uit?

Wat voor stick is dat? Dat gaat toch ook via wireless? of ben ik nu een digibeet?
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Citaat van: Pjottr op zaterdag  7 april 2012, 14:50:42
Citaat van: Herbie op zaterdag  7 april 2012, 10:28:49
Vandaag ook om een smart bro geweest, van uitstekende kwaliteit. Hier in Tip top hotel Alona beach, heel slechte verbinding met hun wireless. Geeft 65 soms 72 aan en uitstekende verbinding maar krijg geen bal open, dan maar stick gekocht 1245, 10 dagen gratis. Nu gaat alles goed open. Films downen aan 300 plus, anders was dat maar max 75 en viel regelmatig uit. Heb een speedtest.nl gedaan was natuurlijk traaag hahah. Creek welke test voer jij uit?

Wat voor stick is dat? Dat gaat toch ook via wireless? of ben ik nu een digibeet?

U bedoelen mijn connection?

Nee, dat is een 3Mb business package line-dsl........... :hoedjeaf:

Herbie SMART BRO is waarschijnlijk wireless met antennae.........althans dat neem ik aan.. :weetikniet:



Pjottr

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

Citaat van: Pjottr op zaterdag  7 april 2012, 15:04:52
Dus u bent van die Globe troep af nu?
P

Ik lees nu nogmaals de reply van Herbie en daaruit blijkt dat hij wel een "stick" heeft, maar laten we even op zijn reactie wachten.

Nee ik heb nog steeds die zelfde Globe connection maar ik denk gewoon dat nadat ik dreigde de zaak op de radio voor te brengen ze me een 124............. IP-address hebben gegeven wat nu WEL beter werkt (tot zover) en ik moet het even bekijken, maar heb toch wel interesse in de Sky 5Mb-45Gb plan......... :hoedjeaf:

Nog veel te vroeg om te juichen.....



Digos


In een vorige posting van me met de vermelding dat ik me ook een Smart Bro stick had aangeschaft en dat die perfect werkte......ja enkel die avond.

Normaal beweren ze heb je eerst 240 uren free.  :ikkeniebegrijp:

S'morgens werkte de stick al niet meer en zit nu terug op men T@tto stick te boeren.

Ik vroeg men vrouw om de sim op te laden via E-load, lukte nergens en het antwoord dat ze telkens kreeg was dat het terug beschikbaar april 8  :jajaja:

Ik had ondertussen al zelf load gekocht, maar mocht ook niet baten.....effe creek zijn problemen samen gevat......its all shit and sucks.

Er zit niks anders op dan roeien met de riemen die je op dat moment hebt.....nie meer en minder.

More fun in the Phillipines.

LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Citaat van: Digos op zaterdag  7 april 2012, 16:24:05

In een vorige posting van me met de vermelding dat ik me ook een Smart Bro stick had aangeschaft en dat die perfect werkte......ja enkel die avond.

Normaal beweren ze heb je eerst 240 uren free.  :ikkeniebegrijp:

S'morgens werkte de stick al niet meer en zit nu terug op men T@tto stick te boeren.

Ik vroeg men vrouw om de sim op te laden via E-load, lukte nergens en het antwoord dat ze telkens kreeg was dat het terug beschikbaar april 8  :jajaja:

Ik had ondertussen al zelf load gekocht, maar mocht ook niet baten.....effe creek zijn problemen samen gevat......its all shit and sucks.

Er zit niks anders op dan roeien met de riemen die je op dat moment hebt.....nie meer en minder.

More fun in the Phillipines.

Juist, dat is correct, en zo is het hier in de "jungle" en ook een vriend van mij hier in de buurt die dezelfde problemen heeft en dat is maar 11 km vanuit Dumaguete, maar die man kan nu gelukkig op zijn buurman wifi meedraaien......... :lachen: :lachen:

bananacreek

Dumaguete's oldest............... :thumb: :thumb:





Vraag me af wanneer we dit soort wagens krijgen:

STRIKER FIRE TRUCKS




bananacreek