Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Iets duidelijker foto en tot nu toe nog steeds MIA en waarschijnlijk al door de buren opgegeten tijdens een drinking spree.... :jajaja: :jajaja:


bananacreek

#5402
Misschien heeft mijn dreiging om de Globe problemen op de radio te brengen iets geholpen?
Internet is erg redelijk vandaag (althans hier bij mij na het verkrijgen van een 124...........IP address) temeer om te weten dat er nu zeeeer veel mensen on-line zouden moeten zijn vanwege Good Friday.......... :jajaja: :thumb:

Maar nog veel te vroeg om te juichen want het kan met het uur veranderen............. :neeneenee: :weetikniet:


bananacreek

#5403
Ok, als laatste op Goede Vrijdag............ :offtopic: :offtopic: :offtopic:

Nog even Miss Silvia Georgiva achter het orgel in Bacong.......... :thumb: :thumb:

[yt=640,505]uWP8bK4Q2K8 [/yt]
Kijk hier eens even...een orgel met een achteruitrijspiegel............. :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:
Dat zijn een hoop rem/gas/koppelings pedalen en nu berijp ik dat ze moet uitkijken om niet op het verkeerde pedaal te stampen............ :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: :applaus: :applaus:
Luister goed, nu heeft ze toch de pedalen laten doorsmeren, geen lawaai maar........... :thumb: :thumb:
Nu begrijp ik pas een beetje waarom ze wel een mooie jurk heeft aangetrokken maar geen hoge hakken heeft.... :denk: :denk:  :jajaja:


Op de vleugel in Malacanang?

[yt=640,505] gyDSxUCOVHU [/yt]

Dat stuk ga ik in de disco spelen op maandag...Holy Week Bonus..... :thumb: :happy: :happy:

ganda

#5404
Citaat van: bananacreek op vrijdag  6 april 2012, 16:10:14
Misschien heeft mijn dreiging om de Globe problemen op de radio te brengen iets geholpen?
Internet is erg redelijk vandaag (althans hier bij mij na het verkrijgen van een 124...........IP address) temeer om te weten dat er nu zeeeer veel mensen on-line zouden moeten zijn vanwege Good Friday.......... :jajaja: :thumb:

Maar nog veel te vroeg om te juichen want het kan met het uur veranderen............. :neeneenee: :weetikniet:



Een beetje morele steun creek.


bananacreek

#5405
Citaat van: ganda op vrijdag  6 april 2012, 19:21:54
Citaat van: bananacreek op vrijdag  6 april 2012, 16:10:14
Misschien heeft mijn dreiging om de Globe problemen op de radio te brengen iets geholpen?
Internet is erg redelijk vandaag (althans hier bij mij na het verkrijgen van een 124...........IP address) temeer om te weten dat er nu zeeeer veel mensen on-line zouden moeten zijn vanwege Good Friday.......... :jajaja: :thumb:

Maar nog veel te vroeg om te juichen want het kan met het uur veranderen............. :neeneenee: :weetikniet:



Een beetje morele steun creek.



Juist dank, en dat bracht me op een idee en nu hoorde ik dat de manager van Globe in Dumaguete gisteren naar Lake Balinsasayo zou gaan vcor een picnick of zoiets samen met een paar anderen en toen heb ik "Joe da Buang" ingehuurd en mijzelf met de camera erachter verstopt....... :jajaja: :jajaja: :thumb:

Hier is het resultaat:

Toet..toet...toet...out of da way Joe...this is our f...king road............ :jajaja: :jajaja:


Watch your foul language buster, I am bigger than you.............. :lachen: :lachen:






Ok, here you go, happy trip and drive on the right side.... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:














Herbie

Vandaag ook om een smart bro geweest, van uitstekende kwaliteit. Hier in Tip top hotel Alona beach, heel slechte verbinding met hun wireless. Geeft 65 soms 72 aan en uitstekende verbinding maar krijg geen bal open, dan maar stick gekocht 1245, 10 dagen gratis. Nu gaat alles goed open. Films downen aan 300 plus, anders was dat maar max 75 en viel regelmatig uit. Heb een speedtest.nl gedaan was natuurlijk traaag hahah. Creek welke test voer jij uit?
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

#5407
Met Mandauwe city, Cebu als "test'-server


bananacreek

#5408
In deze buurt zijn een aantal jaren geleden ook twee Nederlanders vermist en nooit meer terug gevonden, maar ik weet de namen niet meer en het staat wel ergens op dit forum........... :jajaja:

De omgeving zit vol met haaien......en onberekenbare stromen die wel bekend zijn bij de lokale vissers en guides..



Toch nog even Googlelen:

Ok, zeer mooie link en waard om te bekijken met uitgebreide newspaper clips....... :thumb: :thumb:

http://www.marcel-jacco.com/pers.php

Toch zeer spijtig voor deze twee broers en de familie die nooit een gerust geweten zal hebben...

bananacreek

Zegt het voort....meloenen seizoen is weer open.... :thumb:
Elke paar weken is er weer een ander seizoen open.............. :thumb: :thumb:



Heerlijk als dit koud uit de koelboxen komt.... :thumb: :thumb: