Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

kamperman

och mischien dat ze na een paar minuten enkele hoge noten haalt  :lachen:

Cosyns Guy

Citaat van: Fail_over op dinsdag 27 maart 2012, 16:52:43
Oowhhh, duzz niet voor de kareoke??  :weetikniet:

Denk bij gebruik ze al automatisch karaoke zijn.Zonder micro :lachen: :lachen: grapje dames,no need for killing me

Pjottr

Citaat van: boldy op dinsdag 27 maart 2012, 16:20:21
daar stimuleer je de clitores mee en miss de tepels ook . normaliter steek je dat ding er niet in
Zo jij hebt er tenminste verstand van.Kan je vrouwtje nog veel van leren
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.

bananacreek

#5213
Ok, weer wat geleerd van de "deegmixers met ingebouwede karaoke".......... :thumb: :thumb:

Vannacht terug gekomen van een dagje werkbezoek aan Cebu city met een aantal foto's maar vanavond doe ik het rustig aan (160 neem ik aan + een clipje in de taxi)......dus dat moet maar een paar dagen wachten ...... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Dit kreeg ik van de  :nederlandsevlag: Ambassade:

http://filipijnen.nlambassade.org/producten-en-diensten/consular-services/registreren-bij-verblijf-in-het-buitenland/registreren-bij-verblijf-in-het-buitenland.html?r36_r1_r2:u_u_i_d=6becc653-ec96-4ddd-9ee7-1cb2217a1044

Hier staat in de derde alinea onder andere het navolgende omschreven:

De Ambassade dient echter ook voor andere aangelegenheden gegevens van Nederlanders bij te houden zoals voor eventuele noodsituaties en voor sociale manifestaties (Koninginnedag, Sinterklaas, etc.). Hiervoor dient een groslijst te worden aangelegd.


Ik heb WEL een uitnodiging ontvangen om in camouflage-tenue (met helm) op de viering van Koninginnedag in Makati te verschijnen.... :jajaja:

MAAR IK HEB TOT NU TOE GEEN UITNODIGING VOOR HET SINTERKLAASFEEST MOGEN ONTVANGEN.... :neeneenee: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

[yt=640,505]Lq63_sRE6jY [/yt]

Kano

Citaat van: bananacreek op donderdag 29 maart 2012, 13:29:39


MAAR IK HEB TOT NU TOE GEEN UITNODIGING VOOR HET SINTERKLAASFEEST MOGEN ONTVANGEN.... :neeneenee: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Ook ik heb nooit een uitnodiging voor een Sinterklaasfeest ontvangen. Misschien zijn wij daarvoor te stout of niet belangrijk genoeg ??? :sinterklaas:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

#5216
Citaat van: Kano op donderdag 29 maart 2012, 13:52:19
Citaat van: bananacreek op donderdag 29 maart 2012, 13:29:39


MAAR IK HEB TOT NU TOE GEEN UITNODIGING VOOR HET SINTERKLAASFEEST MOGEN ONTVANGEN.... :neeneenee: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Ook ik heb nooit een uitnodiging voor een Sinterklaasfeest ontvangen. Misschien zijn wij daarvoor te stout of niet belangrijk genoeg ??? :sinterklaas:


Wel waarschijnlijk moet je daarvoor een minimum bruto inkomen hebben van €2400 per maand (in Nederland belastbaar gesteld)...en dat haal ik natuurlijk nooit met mijn AOW en micro-pensioen.

In mijn geval hangt er nog steeds een bord op de deur van de Ambassade met het volgende opschrift:

KLOOTZAKKEN WORDEN NIET TOEGELATEN................... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

En dan zijn ze u waarschijnlijk gewoon vergeten...?............. :negatief: :negatief:


bananacreek

Goedkoopste in Dumaguete is ongeveer P320 (Cangs)...Lee Plaza = P358..... :negatief: :negatief:
Met één "mesje" scheer ik me ongeveer 46-48 dagen....... :thumb: :thumb: :happy:



Deze..... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek