Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Brinta of iets dergelijks hebben ze hier neit maar alleen cornflakes en dit spul hieronder hetgeen zeer duur is per gewicht.... :jajaja: :jajaja:




bananacreek

Citaat van: Amice op zaterdag 24 maart 2012, 18:49:18
Ik heb verschillende mayo's geprobeerd hier maar allemaal te zoet.

Gebruik nu de japanese en die is leeekkeeer :thumb:


Ik vond alleen dit hier en komt uit Thailand..........smaak?........ :weetikniet: :weetikniet:







Is dat hetzelfde?.......... :weetikniet: :weetikniet:

Amice

Zelfde fabriek Creek, smaak van de thaise ken ik niet maar zal om en nabij wel hetzelfde zijn.
Alhoewel de thaise meen ik iets goedkoper was.

In nederland hebben we die mayonaise ook maar is enkel in een tube te koop in de supermarkt, ben de naam er van vergeten.  :thumb:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

MadRed

Je kan diezelfde "grote" verpakkingen ook vinden in de orientaalse supermakten hier in NL Amice. bv in de keten: "oriental super stores". Voor het geval dat je daar interesse in hebt :).

Amice

Ach ik kan ze hier kopen dus niet nodig. Ik refereerde enkel naar de tube vanwege de smaak, kan nog steeds niet op de naam komen, maar in nederland wordt die vaak gebruik voor het maken van salades. de spuitmond van die tube is stervormig en het is een heel bekend merk maar.  :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Luke

Citaat van: Amice op maandag 26 maart 2012, 11:22:34
Ach ik kan ze hier kopen dus niet nodig. Ik refereerde enkel naar de tube vanwege de smaak, kan nog steeds niet op de naam komen, maar in nederland wordt die vaak gebruik voor het maken van salades. de spuitmond van die tube is stervormig en het is een heel bekend merk maar.  :weetikniet:

In Belgie is dat van Devos & Lemmens (D&J)
Gebruik ook die Japanse mayo als het in vooraad is. De tubes brengt mijn vennoot mee van BE.
Ooit bracht iemand een literpot mayo mee. Wat een vergissing. Heb er 1 schepje uitgenomen en na een week was de pot om zeep...

Fail_over

Citaat van: Amice op maandag 26 maart 2012, 11:22:34
de spuitmond van die tube is stervormig

Deze? Is een van mijn favo's

Zaanse mayo

Geen foto want ik zit op m'n imageshack limit.  :ikkeniebegrijp:

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Amice

Deze bedoel je?



Dat is hem  :thumb:

Die japanse smaakt dus ook zo.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

antzan

Dezelfde Zaanse hebben ze ook in plastic potjes  van een halve liter .
prijs ongeveer E. 1,10
in de supermarkt . Bij Ah is hij iets duurder .
Het is de enige die wij thuis gebruiken , al jaren .
Foodmaster