Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Baliw-katok

Altijd mooie natuurfoto's van Creek.  Gelukkig zijn de huishoudsters niet weggespoeld ... of toch ? Ik zie ze niet meer bij de waterval. :denk:

bananacreek


bananacreek

#5132
Citaat van: Baliw-katok op donderdag 22 maart 2012, 19:38:51
Altijd mooie natuurfoto's van Creek.  Gelukkig zijn de huishoudsters niet weggespoeld ... of toch ? Ik zie ze niet meer bij de waterval. :denk:

Dank u, en nee die foto's met de huishoudsters waren in 2011 gemaakt en dienden alleen om de zaak te laten zien zoals voor de regenstorm.... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

De blinde zanger..............
Nog twee stappen tot het podium sir.......... :jajaja: :jajaja: :lachen:



Hij zong vanmiddag het volgende maar het klonkt wel wat vals vergeleken met deze:

[yt=640,505]hDDqDWYAzCQ [/yt]

bananacreek

Heerlijke ham @ Why Not uit Manila............. :thumb: :thumb:
Maar een broodje ham kost wel P125 nu maar ziet er goed uit en smaakt uitstekend, maar niet voor AOW'ers.. :neeneenee: :neeneenee:


bananacreek


bananacreek

Friese vlag koffiemelk?....... :neeneenee: :neeneenee:
Nutricia Geitenmelk?...... :neeneenee:

Thaise Soyamelk..... :jajaja: :jajaja:
Met een hoop suiker....... :negatief:

Flessenmelk, nog niet gezien hier.... :thumb: :thumb:





Toen kwam er een manager of zoiets en  zei: "Sir, you are not allowed to take pictures.......... :neeneenee: :neeneenee:"

Ik antwoordde: " Ok, you want me to take out the film and give it to you?".... :jajaja: :jajaja:

She replied:" No sir, no need, but next time I will, and I hope that you will understand me?" ...... :lachen:

i said: " Yes of course I do".............. :atyourservice: :atyourservice: :jajaja:

Twee minuten later nam ik deze en toen was mijn film vol............ :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:


boldy

weten de winkeliers daar nou nog niet dat je onze vliegende kloot reporter bent ?  reporters behoren nou eenmaal foto's te nemen van van alles en nog wat  :jajaja: dus ze zouden jou permission moeten geven  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: boldy op vrijdag 23 maart 2012, 13:31:31
weten de winkeliers daar nou nog niet dat je onze vliegende kloot reporter bent ?  reporters behoren nou eenmaal foto's te nemen van van alles en nog wat  :jajaja: dus ze zouden jou permission moeten geven  :lachen:


Sommigen vertelden mij dat ik een mayors-permit nodig had.......(business-permit) maar als blanke kan je geen businesspermit op naam registreren.... :negatief: :negatief:

bananacreek

#5139
Ben aan het proberen om een DigiD aan te vragen in Marrokko en hoop dat het werkt en tot zover ging het goed:







Zoals ik onlangs hoorde zou het niet mogelijk zijn, maar tijdens de bovengenoemde aanvraag werd het land  :smiley-philippines: toch geacepteerd............ :jajaja: :jajaja:

Zou dat niet kunnen dan zou er toch een melding komen zoals: Met deze gegevens kunt u NIET een DigiD aanvragen.. :weetikniet:

Nu maar afwachten