Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek



De Brandweer mocht er niet naar binnen van de security guards dus nu laten ze he hele mall uitbranden..... :jajaja: :jajaja:




bananacreek

Sorry ik was even iets vergeten te vragen.....die Klootzak beweert tegen mijn moeder dat hij bij zijn volle verstand is.... :weetikniet: :weetikniet:

Maar hij doet vreemd af en toe.......gedraagt zich een beetje als een psychopaat vind ik............en graag verneem ik ook uw mening daarromtrent............ :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Met vriendelijke groet

Matthew


bananacreek

Dit is de muur van een buurman van mijn Amerikaanse vriend en hij vertelde mij vanmiddag dat er tijdens de SENDENG storm op 17 december 2011 een soort "LAND-TSUNAMI" van de weg afkwam naar het westen en het water zat opgesloten achter deze muur die hen na een paar minuten begaf.............en het water stond bijna twee meter hoog in het huis............. :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Deze bovengenoemde Amerikaan was in Amerika van zijn  :smiley-philippines: vrouw gescheiden maa de echtscheiding is niet aangegeven bij de  :smiley-philippines: rechtbank te erkenning daarvan dus zijn de "conjugal properties: op de :smiley-philippines: nog niet verdeeld (dissolution of conjugal properties).

Maar hij en zijn ex zijn nog goede vrienden en de kinderen zitten bij de moeder in Amerika en hij kan net zolang in het echtelijke huis in Dumaguete blijven wonen als hij wil (als ze hem eruit wil hebben zal ze toch eerst wel even een rechtzaak voor "dissolution of conjugal properties moeten aanvragen).

Dat is ongeveer 8000 vierkante meter daar. :thumb: :thumb:

Zijn hobby is palm-trees kweken en verkopen............ :thumb:

Zestien jaar geleden heeft hij deze "BETEL-NUT" palms geplant op een rij om het hele land en kan die nu als "post" gebruiken voor zijn fencing.... :happy:






bananacreek


bananacreek

Zeer mooi in bloei met verschillende kleuren (een zuster van de BETEL - PALM).......... :jajaja:


bananacreek


bananacreek

Ben even de naam kwijt, maar brengt goed geld op bij de "flower-section" in de public market, maar zeer weinig  :smiley-philippines: leggen zich daarop om zulks te groeien als business..... :neeneenee: :neeneenee:




bananacreek

Please don't forget to advise me........because I don't trust that Asshole (Klootzak).......... :neeneenee: :neeneenee: :hoedjeaf:


xav

Citaat van: bananacreek op zaterdag 17 maart 2012, 17:05:54
Ben even de naam kwijt, maar brengt goed geld op bij de "flower-section" in de public market, maar zeer weinig  :smiley-philippines: leggen zich daarop om zulks te groeien als business..... :neeneenee: :neeneenee:





de "Hanging Heliconia" (wetenschappelijke naam: Heliconia Rostrata). Deze heeft als vreemde bijnaam de
"Hanging Lobster Claw" of  in het Nederlands "de hangende kreeftenklauw".
Deze plant schreeuwt bijna het woord exotisch en tropisch. Hij heeft grote groene bladeren met heldere geel/rode bloemen.
Het is de hangende bloem van een soort rietachtige stengel.
Deze bloem groeit in de jungle en heeft water en warme temperatuur nodig.