Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Tinulang_Manok op vrijdag 16 maart 2012, 12:45:14
Citaat van: bananacreek op vrijdag 16 maart 2012, 12:22:34
.
Dit is het eigendom van twee franse broers, ik heb er nog nooit gasten gezien.
Dan is Whispering Palms toch een stuk succesvoller.


Whispering Palms is in dezelfde plaats?.... :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf:

Tinulang_Manok

Citaat van: bananacreek op vrijdag 16 maart 2012, 13:38:57
Citaat van: Tinulang_Manok op vrijdag 16 maart 2012, 12:45:14
Citaat van: bananacreek op vrijdag 16 maart 2012, 12:22:34
.
Dit is het eigendom van twee franse broers, ik heb er nog nooit gasten gezien.
Dan is Whispering Palms toch een stuk succesvoller.


Whispering Palms is in dezelfde plaats?.... :weetikniet: :weetikniet: :hoedjeaf:
\
Op hetzelfde eilandje, Sipaway, dat is meer duikresort dat van een Duitser is.
Vorig jaar zat ik in Crystal Beach om de omgeving op te leuken omdat de mayor op bezoek was, die leek het wel een goed idee om daar eens in de zoveel tijd een vergadering te beleggen zodat hij ver weg was van zijn vrouw :lachen:
Amare et sapere vix deo conceditur

bananacreek

Ik ben maar twee keer langs San Carlos geweest op weg naar Bacolod in de jaren '80 en wist niet dat ze daar een eilandje hadden........(nooit van de highway afgekomen in de Ceres) :weetikniet: :weetikniet:

Ok, dank u voor de info.................. :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Paring Belga


bananacreek



Ja, maar ik haat de  :smiley-philippines: niet, want als ik terug zou moeten naar  :nederlandsevlag: dan zit ik na een tijdje tussen schip en wal............ :jajaja: :negatief:

Ik ben het hier met een aantal dingen hier niet eens, maar ik kan er wel mee leven als het moet zolang je je eigen maar zoveel mogelijk kan aanpassen en op tijd je kop te kunnen houden.

Ik gebruik "More fun in the Philippines" meestal wat meer sarcastisch (juiste spelling?)..Van Dale... :thumb: :jajaja:



Maar inderdaad, ik heb hier ook FUN nu en dan............. :jajaja: :jajaja:


Paring Belga

Citaat van: bananacreek op vrijdag 16 maart 2012, 15:20:16


Ja, maar ik haat de  :smiley-philippines: niet, want als ik terug zou moeten naar  :nederlandsevlag: dan zit ik na een tijdje tussen schip en wal............ :jajaja: :negatief:

Ik ben het hier met een aantal dingen hier niet eens, maar ik kan er wel mee leven als het moet zolang je je eigen maar zoveel mogelijk kan aanpassen en op tijd je kop te kunnen houden.

Ik gebruik "More fun in the Philippines" meestal wat meer sarcastisch (juiste spelling?)..Van Dale... :thumb: :jajaja:



Maar inderdaad, ik heb hier ook FUN nu en dan............. :jajaja: :jajaja:



Inderdaad, het is hoe je erop kijkt.  Voor vele mensen is het vervelend altijd in orde te leven zoals men dat doet in BE/NL and Canada.  Ook het verkeer is daar wel vervelend als vele slapen aan het stuur omdat het zo gemakkelijk is.

Voor mannen hier in de Filipijnen mag het ook vrokelijker zijn omdat je hier wel vele mooie vrouwen ziet.

Je kan leven met de vuiligheid om je heen, dat doet je geen kwaad.

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op vrijdag 16 maart 2012, 12:17:20
@Cosyns Guy: Yep,papierrollen geladen en zijn er onderweg niet uitgedonderd of gerold   
Was lading voor Spanje en de ingang is nog steeds zoals op de foto.
Lachen was om te lossen,met een pompwagen ze er zelf mogen uit trekken en drie rijen waren dubbel gestapeld,krengen wegen ieder 900 kilo,dus dubbel was 1800
,leuk werkje maar niet voor een maandag of een vrijdag   


Leuk en interessant:

Waar in Spanje ongeveer en hoeveel uur rijden vanuit Beverwijk?
Ik ben alleen maar één keer met de wagen naar spanje geweest naaar Barcelona in 1976 in die buurt



Ja, ik kan me die pompwagens nog herinneren dacht ik want die gebruikten wij ook om pellets met olie voor de centrale te lossen...



Dank voor de reply... :hoedjeaf: :hoedjeaf:






Hallo,met de truck is het toch een uurtje of 24 rijden naar Valencia,Albuixech. Albuixech was de losplaats.
Maar Frankrijk is a pain in the ass .Grapje met politie gehad verleden week.Was in februari een 4 tal dagen thuis geweest omdat de truck tijdelijk de pijp
aan Maarten had gegeven,gevolg kon geen papiertje voorleggen wat ik die tijd  ( we moeten 28 dagen schijven kunnen voorleggen) had gedaan,gevolg ,als
mijnheer effe 3000 euro wil ophoesten is alles geregeld.Ikke blij,baas nog blijer,sprak al van terroristen naar Frankrijk te sturen en de boel daar op te blazen
:lachen: :lachen:
En dan zeggen de transport wereld doet het slecht... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek

Hallo,met de truck is het toch een uurtje of 24 rijden naar Valencia,Albuixech

4 uur op en 4 uur af?............ :weetikniet:



bananacreek

DRIE UUR LANG BROWN OUT GEWEEST HIER.............  :negatief: :negatief:


Mijn Avatar is verdwenen en nu staat er het volgende:



Dat betekend eenrichtingsverkeer of ik ben verbannen van dit forum?..... :weetikniet: :weetikniet:

Waarom?.... :weetikniet:

Misschien het maximaal van 100000 overschreden?............ :weetikniet:

Ok, laatste avond............... :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :atyourservice: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :benweg: :benweg: :benweg:

bananacreek