Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Inspektie Traffic Aids....ze haten mij omdat ik altijd beweer dat ze alleen de Jan met de Pet een ticket geven en als er een rijke fout staat geparkeerd draaien ze zich om en beginnen "MY WAY" te zingen..... :jajaja: :lachen: :lachen:


bananacreek

Dumaguete city Assessors Office

Daar werken normaal meestal vriendelijke mensen en je moet zulke gasten te vriend houden (gewoon respecteren) want dat kan wel eens gemakkelijk zijn als je feiten betreffende lotnummers en tax-declarations te weten wil komen.



Een "gedeelte" van de files en als hier brand is dan zitten ze niet alleen in de problemen vanwege hun eigen archief maar dan brand de hele city-hall binnen een paar uur uit... :jajaja: :jajaja:



Maar geen alarm, de brandweer waakt..... :jajaja: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:




Tinulang_Manok

Citaat van: bananacreek op vrijdag 16 maart 2012, 12:22:34
.
Dit is het eigendom van twee franse broers, ik heb er nog nooit gasten gezien.
Dan is Whispering Palms toch een stuk succesvoller.
Amare et sapere vix deo conceditur

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

#4978
Hier even een hehaling van de verkeersregels van Dumaguete City...... :jajaja: :jajaja: :thumb:

Waarom....?

Wel ook de Bijbel wordt al 2012 jaar herhaald in die buurt...... :jajaja:

Ik reed vanmiddag met de dienstmotor in Barangay Looc, Dumaguete city,



Toen stak er plotseling een voetganger dwars over de weg en ik kon nog remmen want ik reed ongeveer 30 km/h en stopte vlak voor de man die me kwaad in de ogen keek en zei: "Hinai Hinai Kano, you are driving to fast".... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Het bleek dat het een pedicap driver was en op weg was naar zijn collega's aan de andere kant van de weg waar ze op een Karaoke " My Way" aan het "zingen" waren.

In zulk een geval kan je beter je kop houden want ze slaan je zo in elkaar als het hun uitkomt...... :jajaja: :jajaja:

Wat er hier ook gebeurt in het verkeer, als blanke ben je altijd fout...............zelfs al ben je verkeers-technisch helemaal niet fout............ :lachen: :ikkeniebegrijp:

De  :smiley-philippines: zeggen, het zijn ONZE wegen en als je het niet leuk vind hier sodemieter dan maar op, we hebben je geld niet nodig........ :neeneenee: :neeneenee:

Nogmaals de Dumaguete City VERKEERSREGELS om het geheugen even te verfrissen..... :thumb: :thumb: :happy:

PLEASE FASTEN YOUR SEATBELTS............WE WILL BE JOINING THE DUMAGUETE CITY TRAFFIC RIGHT NOW...



















 

bananacreek