Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

@Baliw-Katok: No worries klootzak, there's always the sun


Ja, dat is correct en die komt altijd op en geen problemen met IP-adressen... :thumb: :thumb:

Ja, heerlijk stukje METAL......ik vind alle soorten music goed............ :lachen: :lachen:

bananacreek



Nou zijn ze het hier weer niet eens waar het epicenter lag..................ongelofelijk maar waar... :lachen: :lachen:




bananacreek


Baliw-katok

Citaat van: bananacreek op zondag 11 maart 2012, 15:21:39


Cover your heads, not your ears  :lachen:  yeah right, met je handen op je hoofd zul je die knikkers niet voelen  :happy:

bananacreek

Citaat van: Baliw-katok op zondag 11 maart 2012, 15:29:36
Citaat van: bananacreek op zondag 11 maart 2012, 15:21:39


Cover your heads, not your ears  :lachen:  yeah right, met je handen op je hoofd zul je die knikkers niet voelen  :happy:

ONLY IN THE :smiley-philippines:................ :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Ok even vanuit de disco een test maar dat gaat nog slechter dan bij mij thuis........ :lachen: :lachen:

Even off topic maar leuk want hier heb ik vroeger bij van Gelder Papier/Crown in de centrale gewerkt maar dat is allemaal veranderd en deze weg was vroeger de Korverslaan waar een opslag van recycling materials staat en nu een brand..........voor het forumlid AB.... :hoedjeaf:

[yt=640,505] A-pCMZPwsDQ[/yt]

josv

Citaat van: Baliw-katok op zondag 11 maart 2012, 15:29:36
Citaat van: bananacreek op zondag 11 maart 2012, 15:21:39


Cover your heads, not your ears  :lachen:  yeah right, met je handen op je hoofd zul je die knikkers niet voelen  :happy:

Als er een aarbeving is bedekken ze hun oren, en als het regent hun hoofd met een zaddoekkie/krant/handtasje. Volgens m'n ex(canadese)-buurman : "why do you think there all pregnant ? Its in the fucking rain !!

Misschien van een aardbeving ook  :biggrinn:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek


bananacreek

Je hoeft niet kwaad te kijken Joe...jij neemt toch ook foto's ?...... :jajaja: :jajaja:

Trek je T shirt aan, we zijn hier niet in Boracay.... :lachen: :lachen:


bananacreek

#4919
Ik ben Matthew en ik ben in Mei jarig en wordt één jaar en ik heb nu al twee voortanden.... :jajaja: :lachen: :lachen:

Ik ben de baby van de huishoudster van een Amerikaanse vriend van de Klootzak en mijn  :smiley-philippines: vader is er vandoor gegaan voordat ik geboren werd.... :benweg: :benweg:....