Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ik heb er geen zin meer in.............

Ze zijn hier geweest van Globe en hebben van poort veranderd en static IP addess veranderd maar nu kan ik weer niet in PICASA komen.
Het probleem schijnt in Cebu city te zitten met de Dynamic/static IP's en wat dan ook.

Om ziek van te worden en hetzelfde voor de wireless tattoo users etc.

Rebate............ :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

Ze liegen gewoon maar wat aan en poberen maar een beetje en naar de DTI gaan?
Die gaan zeggen het zijn alleen de blanken die klagen............

Vuile troep dat is wat ik nog kan zeggen, maar wat kan je er aan doen?
Niets, disconnect...en wat dan?
Cable internet maar dan moet je ook voor een minimum van een jaar tekenen en daar heb je ook weer andere problemen.
Mijn probleem is al die vage en lege beloftes....voor mij hoeft het niet meer, maar wat moet je dan?
Bellen naar de Globe, ja lekker, in het weekend............s'avonds om 1800 uur gaat de hele zaak PLAT....(zoals het Globe internet
Filipijnen? Die klagen niet maar gaan gewoon naar een drama op tv kijken en zeggen...dat zien we morgen wel weer.
Of ze gaan om 1900 uuur slapen.............

En ik?
Veel te vroeg voor de anijsmelk.............. :negatief: :negatief: :negatief:





bananacreek

Ja, nu is PICASA wel werkende maar zeer langzaam, en het is net of ik de enige ben op deze planeet die problemen heeft......ik ga er een eind aan maken zodra ik ooit de 100000 haal....het moet maar afgelopen zijn met al die ellende......




bananacreek


bananacreek

Zo,n BMW heb ik hier nog nooit gezien maar het schijnt dat ze een BMW plant hebben hier op de  :smiley-philippines:  :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


innka3

de aan je  :gebrokenhart: creek .andres haal je de 500 postings niet ,de 5000 reacties wel   :lachen: