Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek



Gewoon weggeslepen (gefreest) in 4 uur tijd........en dat was een meter of zeven breed daar om de 18-wheelers te laten manouvreren :jajaja:


bananacreek

Een meter of 25 verder op begint de weg weer, en een noodweg was al weggeslagen een paar weken geleden....  :negatief: :negatief:



Hier kan je de "trap" af......... :lachen: :lachen:


bananacreek

.

Het Enge Bos waar Paulus de Boskabouter woont.............. :jajaja: :jajaja:


Hier woont ook Bor de Wolf in een apartment........... :jajaja: :jajaja:

Johan En Elvie

Citaat van: Luke op donderdag  8 maart 2012, 17:10:21
Citaat van: huzzie op donderdag  8 maart 2012, 12:15:42
Uw Globe problemen worden veroorzaakt door de verhoogde zonne-activiteit.
De komende weken zullen wij er ook last van krijgen.

Ik denk dat Creek zijn "globe-problemen" al veel langer bestaan dan de verhoogde zonneaktiviteiten.
Ik vrees dat het kast(je) op de hoek van de straat en/of de koper-kabel tussen kast en huis het probleem zijn.....


Globe is niet goed heeft mijn schoonbroer me gezegd beter buiten smijten en andere proberen
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

bananacreek

Nee dame of lopen of ...terug....en dat terug is een ander verhaal straks.... :jajaja: :jajaja: :negatief:



Kijk deze jongens kunnen wel oversteken....




bananacreek

Citaat van: Johan En Elvie op vrijdag  9 maart 2012, 13:32:35
Citaat van: Luke op donderdag  8 maart 2012, 17:10:21
Citaat van: huzzie op donderdag  8 maart 2012, 12:15:42
Uw Globe problemen worden veroorzaakt door de verhoogde zonne-activiteit.
De komende weken zullen wij er ook last van krijgen.

Ik denk dat Creek zijn "globe-problemen" al veel langer bestaan dan de verhoogde zonneaktiviteiten.
Ik vrees dat het kast(je) op de hoek van de straat en/of de koper-kabel tussen kast en huis het probleem zijn.....


Globe is niet goed heeft mijn schoonbroer me gezegd beter buiten smijten en andere proberen

HaHaHa...de anderen zijn niet beter (hier) en zoals Bayantel kan je alleen downtown krijgen....
Cable internet daar wordt altijd gezegd...bv....UP TO 3Mb.....maar dat krijg je normaal niet ....(althans hier)... :negatief: :negatief:

boomerang

Inderdaad zitten wij hier in de Valencia omgeving nog steeds met het stromend waterprobleem. Sommige dagen hebben wij slechts 30 minuten tot 1 uur druk op de waterleiding. De meeste was word nu in de nabijgelegen rivier gedaan als het niet te hard geregend heeft want anders is het water te 'bruin' om in te wassen.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Citaat van: boomerang op vrijdag  9 maart 2012, 13:40:55
Inderdaad zitten wij hier in de Valencia omgeving nog steeds met het stromend waterprobleem. Sommige dagen hebben wij slechts 30 minuten tot 1 uur druk op de waterleiding. De meeste was word nu in de nabijgelegen rivier gedaan als het niet te hard geregend heeft want anders is het water te 'bruin' om in te wassen.

Inderdaad en het zal nog wel even duren denk ik en dat was al op de radio gistern (Jones Banabas) power 91

bananacreek

Waterpomp station Camanjac ( zijn er drie in Camanjac en deze is vlak bij de Candauy crossing


bananacreek

Ok, daar sta je dan met een bek vol tanden en je kan de motor niet overbrengen.... :negatief: :negatief:

Waarom?
Omdat ik graag wil zien wat er aan de andere kant gebeurd is in de richting van PUNTO BATO en de Powerplant... :jajaja: :jajaja:

Ok, maar dan is daar maar één mogelijk open en dat is via de weg via San Antonnio in Sibulan hetgeen tot mijn weten een zandweg was....... :weetikniet: :weetikniet:

Dus de stoute schoenen (maat 11) aangetrokken en naar huis gereden om een grote boodschap te doen.... :jajaja: :jajaja: :happy:


Verbinding wordt steeds slechter............... :moord: :moord: :shoot13lj7: :shoot13lj7: