Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Sommige grappenmakers beweerden dat deze "dames" de eerste GRO's waren die naar Dumaguete kwamen.... :lachen: :lachen:  :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek


huzzie

Uw Globe problemen worden veroorzaakt door de verhoogde zonne-activiteit.
De komende weken zullen wij er ook last van krijgen.

Luke

Citaat van: huzzie op donderdag  8 maart 2012, 12:15:42
Uw Globe problemen worden veroorzaakt door de verhoogde zonne-activiteit.
De komende weken zullen wij er ook last van krijgen.

Ik denk dat Creek zijn "globe-problemen" al veel langer bestaan dan de verhoogde zonneaktiviteiten.
Ik vrees dat het kast(je) op de hoek van de straat en/of de koper-kabel tussen kast en huis het probleem zijn.....

Baliw-katok

En zo begon dit topic ... al 480 pagina's kunnen we genieten van de heerlijke foto's en sappige verhalen van dé klootzak uit Dumaguete  :thankyoufw5:

Citaat van: bananacreek op zaterdag  4 december 2010, 13:21:53
Op dit topic wilde ik wat foto's met (eventueel) commentaar zetten betreffende het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros. Dat betekent foto's genomen zomaar op willekeur of  wanneer die gelegenheid zich dan ook maar voordoet. Foto's van allerlei aard. Voor wie bedoeld? Wie dan ook maar geinteresseerd is om te kijken.


Deze luizige klootman liet zijn pinda's op de straat vallen en twee meter daar vanaf stond een hond heerlijk te schijten en aan zijn rechter kant waren ze de riool afvoer aan het schoonmaken (zie de zwarte hoopjes).
Hij nam een plastic zak (tweemaal) en veegde de hele zooi met zijn vuile handen op en gooide de inhoud van de plastic zakken dat later weer in de glazen vitrine toen niemand meer keek, maar hij zag mij niet staan achter een auto. Ik kon maar één foto nemen want als hij het zou zien zouden er grote moeilijkheden kunnen ontstaan.
U wilde pinda's bestellen? Ok, hoeveel?



bananacreek

#4776
Citaat van: Luke op donderdag  8 maart 2012, 17:10:21
Citaat van: huzzie op donderdag  8 maart 2012, 12:15:42
Uw Globe problemen worden veroorzaakt door de verhoogde zonne-activiteit.
De komende weken zullen wij er ook last van krijgen.

Ik denk dat Creek zijn "globe-problemen" al veel langer bestaan dan de verhoogde zonneaktiviteiten.
Ik vrees dat het kast(je) op de hoek van de straat en/of de koper-kabel tussen kast en huis het probleem zijn.....


Gisteravond was dit forum in het geheel niet bereikbaar en nu zit ik in de morgen even in de disco om het uit te proberen.
S'avonds is het nog slechter vanwege het feit dat er veel meer gebruikers on line zijn.

Naar zeggen vanmorgen kunnen ze het probleem bij Globe nog steeds niet na een maand vinden.

As we geen rebate krijgen op onze rekening dan gaan we zeker de zaak op de radio zetten via JONES MANABA, maar ik denk dat zulks ook niets uithaalt want Ze weten nog niet eens WAAR de oorzaak ligt....

Het is nu meer dan een maand.............

Nee, het is niet een cabinet ergensop straat, maar het probleem zit ergens tussen Cebu en Negros, maar het probleem is dat ze bij Globe NIET OPENLIJK ZIJN HIEROMTRENT EN GEWOON ZITTEN TE LIEGEN...

THE TRUTH MIGHT BE PAINFULL, BUT IT WILL SET YOO FREE........... :jajaja: :jajaja:


MORE FUN IN THE PHILIPPINES... :negatief: :negatief:

OM 10.00 UUR NAAR GLOBE NAAR BEN BANG DAT HET NIETS ZAL HELPEN, MAAR GRAAG HOOR IK DE WAARHEID... :jajaja:

Luke

Juist Creek ze zullen je de juiste oorzaak niet vertellen. Het zal wel te maken hebben met de voorziene bandbreedte die nu onvoldoende is geworden. Ik denk dat die kast (ergens op straat) rechtstreeks met Cebu verbonden is over glasvezel. Ofwel is de geplande bandbreedte in de kast opgebruikt en moet er een uitbreiding komen tussen de kast en Cebu, ofwel ligt het probleem bij de distributie in Cebu (beschikbare bandbreedte opgebruikt en geen budget voor uitbreiding).

Het is 1 van de reden dat ik in Makati blijf zolang ik een job heb. Dat wil niet zeggen dat alles hier feilloos werkt maar ik zit dichter bij de bron en toch sneller een oplossing. Ook hetzelfde met telefoon, elektriciteit en water. Tenminste dat is mijn situatie/ervaring.

bananacreek

@ LUKE:

Ik krijg het gevoel dat u gelijk zult krijgen.
Nieuwe job-order laten maken en ook eentje voor de disco en de caretaker van het internet cafe van de disco zei dat ze al bij hem thuis waren geweest (zijn prive-connection) en dat het nu goed is.....dus niets met Cebu te maken???????

De verbinding tussen Cebu en van Cebu naar andere eilanden zoals IloIlo en Luzon is via SUBMARINE cables (is dat glasvezel?)... :weetikniet: :weetikniet:

Waarschijnlijk komen ze morgen (hopelijk) om de "STATIC IP-ADDRESS" te veranderen en het probleem zou liggen met een "SELECTIVE BROWSING" probleem......... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


Dus, van één .twee..drie..IN GODS NAAM...............HERE WE GO AGAIN.......... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

SELECTIVE BROWSING PROBLEM IN 2007........ :jajaja: :jajaja:


ZE WILDE DAT ZE BIJ MIJ MOCHT INWONEN EN NAAR SCHOOL KON GAAN MAAR IK VOND EEN PAAR WEKEN LATER UIT DAT ZE EEN :smiley-philippines: MACHO (DOMME GOZER) HAD EN EVEN DAARNA BLEEK HET DAT ZE ZWANGER WAS EN HIJ ................. :benweg: :benweg: :benweg: OP ZAKENREIS?

TOEN VERTELDE IK HAAR SORRY, DAT ZIJN MIJN PROBLEMEN NIET EN IK HEB JE NIET ZWANGER GEMAAKT....... :benweg: :benweg: :benweg: :jajaja: :hoedjeaf: