Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Verjaardag van Sir Boomerang nadert snel dacht ik, maar weet nie wanneer........... :weetikniet: :weetikniet:

Voor de party.....? :thumb: :thumb:

bananacreek

Nog meer koopjes in Lee Plaza en Hypermart, en dat is een goed merk uit Italy..... :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

#4695
HET LUKTE TE ME NIET OM HAAR VAN VOREN TE NEMEN................ :negatief: :negatief: :negatief:



Waarom...?

Omdat haar gezicht was bewerkt met SKIN WHITHENING CREME.... :negatief: :negatief:

Dan hebben ze alleen een witte smoel en dat lijk nergens op behalve een beetje op een GEISHA....... :negatief: :negatief:

Als er huishoudsters bij mij komen solliciteren dan vertel ik ze dat SKIN WHITENING LOTION cancer teweeg kan brengen (dat is waar) en in de bunker verboden is (camouflage mag wel)......... :jajaja:





Als ze zich ontkleden dan hebben ze een wit gezicht en een bruin lichaam...........daar is niets moois aan vind ik.... :neeneenee: :neeneenee: :negatief:

Herbie

Van voren te nemen  :lachen: ja alle begin is moeilijk. Ja voor mij ook make up moet ik niet hebben, puur natuur, dat is pas lekker. Al die varkens stront aan hun gezicht of lippen Jacks.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Weer duurder geworden van P890 tot P1033..... :negatief: :negatief: :negatief:
Wie zei er weer dat het op de  :smiley-philippines: zo goedkoop was?




bananacreek

Dan in het vervolg hier maar mijn kleding kopen op de OKAI-OKAI..... :jajaja: :jajaja: :lachen:


bananacreek

Er zullen genoeg knuppels hier zijn die hem van zijn ladder afrijden......... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: