Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: josv op vrijdag  2 maart 2012, 07:51:21
Citaat van: Kano op donderdag  1 maart 2012, 10:25:11
Goeie vraag Jos. Wellicht omdat er al naar Mars smakende candybars zijn?

Zou een reden kunnen zijn maar gezien de tientallen strekkende meters van allemaal hetzelfde ( wc-papier, zakjes snoep, noedels, olie etc.etc. ) zou dat vreemd zijn............ We wachten op het verslag van Creek  :biggrinn:

Ik heb ze gevonden en het waren er misschien een stuk of 100.... :thumb: :thumb: :happy:





Waar gemaakt kan ik hier niet zien............ :weetikniet: :weetikniet:


Daar zit een hoop suiker in...... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:



@P40 per stuk......EN HOEVEEL KOST DAT IN BELGIE EN NEDERLAND OP DIT MOMENT ONGEVEER?.... :weetikniet:


Eet smakelijk............... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :thumb: :hoedjeaf:

bananacreek

Vervolg Chocolade avontuur:

En hier hebben we dan de (ex) Nederlandse VAN HOUTEN (wordt zoals Heineken in Singapore gemaakt?)...gergeten te kijken.... :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:





Hier de juiste uitspraak van Van Houten door  :smiley-philippines:..... :thumb: :lachen:

[yt=640,505]6KIqOj1Wl5o [/yt]

bananacreek


bananacreek

Nog steeds rotzooi dat internet hier maar er is nu een joborder en ze kunnen binnen 48 uur komen.... :weetikniet:




bananacreek


bananacreek


bananacreek

#4676
Dat wordt een hoge parkeerboete sedert 17 December 2011............ :lachen: :lachen:



Wat voor een vlag is dat?..............eenzijdig parkeren?............ :weetikniet: :weetikniet:


josv

Kijk !!! Jou kunnen we tenminste om een boodschap sturen. Bedankt Creek. Btw, ik verkocht ze ( 5 jaar geleden ) voor 80ct in m'n benzine-station.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: josv op vrijdag  2 maart 2012, 12:40:45
Kijk !!! Jou kunnen we tenminste om een boodschap sturen. Bedankt Creek. Btw, ik verkocht ze ( 5 jaar geleden ) voor 80ct in m'n benzine-station.

In een benzine station in Davao?

Hier in Cabantian -Davao City?


Hoeveel moet ik er opsturen per LBC?


bananacreek