Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op dinsdag 28 februari 2012, 17:46:56
In de PH zijn ze helemaal van de pot gedonderd. In  :nederlandsevlag: koop je voor 10,00 euro een illegale versie van WIN xx.

Deze uitvoeringen zijn legaal want mijn vriend heeft ze gekocht voor zijn internet cafe en tijdens een raid door de NBI en Microsoft werden deze goed bevonden.... :jajaja: :jajaja:


Luke

Citaat van: bananacreek op woensdag 29 februari 2012, 06:31:18
Citaat van: Ketelbinkie op dinsdag 28 februari 2012, 17:46:56
In de PH zijn ze helemaal van de pot gedonderd. In  :nederlandsevlag: koop je voor 10,00 euro een illegale versie van WIN xx.

Deze uitvoeringen zijn legaal want mijn vriend heeft ze gekocht voor zijn internet cafe en tijdens een raid door de NBI en Microsoft werden deze goed bevonden.... :jajaja: :jajaja:

Ja creek dat klopt. Ik heb verleden jaar ook die Win7 Ultimate license online gekocht voor 8900 PHP.
Vroeger had ik ook alleen maar pirateversies lopen (op die oude PC's nog steeds) maar omdat ik op de nieuwe PC te veel jobaangelegenheden doe/staan heb vond ik het nodig om eens een legale licentie aan te schaffen.

Het zal ook wel met mijn (oudere) leeftijd te maken hebben...  :biggrinn:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Kruispunt North Highway-E.J. Blanco, een zeer druk kruispunt waar al het vrachtverkeer/bussen via de Boulevard- Piapi Beach weer op de Highway komt.....


bananacreek

#4645
CD-R King...Goedkoop maar slechte kwaliteit.......... :negatief:



Een 32 Mb flashdrive in Lee Plaza kost P2900 (Imation)

In PCQuickbuy's Cebu Kingston @ P1800

But always; OUT OF STOCK SIR............... :negatief: :negatief:




bananacreek


bananacreek

Geimporteerde chocolade afdeling @ Robinsons.............. :jajaja:



Uit Zwitserland @ P64............. :thumb: :thumb: bijna bittere chololade..... :happy:
Zodra ik het open en zeer goede voornemens heb om de helft te eten.......vergeet het maar...gaat helemaal op.... :thumb: :happy:






bananacreek

Dat hebben ze dan niet....een goede chocolade letter....40 jaar niet gegeten.... :negatief: :negatief:


De K van Klootzak.............. :lachen:

bananacreek

#4649
BEKIJK HET MAAR................ :jajaja: :jajaja: :benweg: :benweg: :benweg:

NBI Special Agent...........KITTEKLOOT Jr. :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:


MORE FUN IN THE PHILIPPINES................ :lachen: :lachen: