Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#4630
Deze groep zou binnenkort ook naar Dumaguete komen......... :thumb: :thumb:

BROWNMAN REVIVAL


[yt=640,505]WAiDO4Jow3Y [/yt]



Ketelbinkie

In de PH zijn ze helemaal van de pot gedonderd. In  :nederlandsevlag: koop je voor 10,00 euro een illegale versie van WIN xx.

Fail_over

Citaat van: Ketelbinkie op dinsdag 28 februari 2012, 17:46:56
In de PH zijn ze helemaal van de pot gedonderd. In  :nederlandsevlag: koop je voor 10,00 euro een illegale versie van WIN xx.

Beetje zoeken op de torrendsites en je heb er 1tje gratis.  :happy: totdat....  :pc3dq3:    :haha:    :negatief:
Voor â,¬ 75,-  heb je een legale win7 versie.

Ik wil niet het risico lopen dat op een dag mijn pc helemaal niets meer doet..
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Ketelbinkie

Citaat van: Fail_over op dinsdag 28 februari 2012, 18:45:39
Citaat van: Ketelbinkie op dinsdag 28 februari 2012, 17:46:56
In de PH zijn ze helemaal van de pot gedonderd. In  :nederlandsevlag: koop je voor 10,00 euro een illegale versie van WIN xx.

Beetje zoeken op de torrendsites en je heb er 1tje gratis.  :happy: totdat....  :pc3dq3:    :haha:    :negatief:
Voor â,¬ 75,-  heb je een legale win7 versie.

Ik wil niet het risico lopen dat op een dag mijn pc helemaal niets meer doet..

Ben ik helemaal met je eens. Ik wilde slechts aangeven dat in een land als de  :smiley-philippines: waar de levensstandaard stukken lager is als hier in W.Europa zelfs voor illegale software in verhouding belachelijke prijzen worden gevraagd. Maar goed, hetzelfde geldt voor een internet verbinding van 1 of 2 of 4 Mb de abonnementsprijs die je in de PH hiervoor betaalt, daarvoor heb je in  :nederlandsevlag: een supersnelle 40Mb verbinding. Vergelijken van prijzen in Nl met die in de PH is vaak als appels met peren, maar soms ontkom ik er niet aan bij het lezen van achterlijke prijzen daar.

callebaut

Citaat van: Ketelbinkie op dinsdag 28 februari 2012, 19:42:03
Citaat van: Fail_over op dinsdag 28 februari 2012, 18:45:39
Citaat van: Ketelbinkie op dinsdag 28 februari 2012, 17:46:56
In de PH zijn ze helemaal van de pot gedonderd. In  :nederlandsevlag: koop je voor 10,00 euro een illegale versie van WIN xx.

Beetje zoeken op de torrendsites en je heb er 1tje gratis.  :happy: totdat....  :pc3dq3:    :haha:    :negatief:
Voor â,¬ 75,-  heb je een legale win7 versie.

Ik wil niet het risico lopen dat op een dag mijn pc helemaal niets meer doet..

Ben ik helemaal met je eens. Ik wilde slechts aangeven dat in een land als de  :smiley-philippines: waar de levensstandaard stukken lager is als hier in W.Europa zelfs voor illegale software in verhouding belachelijke prijzen worden gevraagd. Maar goed, hetzelfde geldt voor een internet verbinding van 1 of 2 of 4 Mb de abonnementsprijs die je in de PH hiervoor betaalt, daarvoor heb je in  :nederlandsevlag: een supersnelle 40Mb verbinding. Vergelijken van prijzen in Nl met die in de PH is vaak als appels met peren, maar soms ontkom ik er niet aan bij het lezen van achterlijke prijzen daar.


Hetzelfde geld voor tweede hands wagens , motor's , .......soms vragen ze zelfs meer dan de nieuwwaarde ....  :ikkeniebegrijp:

xav

Citaat van: Fail_over op dinsdag 28 februari 2012, 18:45:39
Citaat van: Ketelbinkie op dinsdag 28 februari 2012, 17:46:56
In de PH zijn ze helemaal van de pot gedonderd. In  :nederlandsevlag: koop je voor 10,00 euro een illegale versie van WIN xx.

Beetje zoeken op de torrendsites en je heb er 1tje gratis.  :happy: totdat....  :pc3dq3:    :haha:    :negatief:
Voor â,¬ 75,-  heb je een legale win7 versie.

Ik wil niet het risico lopen dat op een dag mijn pc helemaal niets meer doet..

75 euro...? waar haal je die dan...?

hier kost die toch een stuk meer... http://emea.microsoftstore.com/nl/nl-NL/Microsoft/Windows/Windows-7

Tinulang_Manok

Citaat van: xav op dinsdag 28 februari 2012, 20:32:20
Citaat van: Fail_over op dinsdag 28 februari 2012, 18:45:39
Citaat van: Ketelbinkie op dinsdag 28 februari 2012, 17:46:56
In de PH zijn ze helemaal van de pot gedonderd. In  :nederlandsevlag: koop je voor 10,00 euro een illegale versie van WIN xx.

Beetje zoeken op de torrendsites en je heb er 1tje gratis.  :happy: totdat....  :pc3dq3:    :haha:    :negatief:
Voor â,¬ 75,-  heb je een legale win7 versie.

Ik wil niet het risico lopen dat op een dag mijn pc helemaal niets meer doet..

75 euro...? waar haal je die dan...?

hier kost die toch een stuk meer... http://emea.microsoftstore.com/nl/nl-NL/Microsoft/Windows/Windows-7

Dat zal een OEM (original equipment manufacturer) versie zijn, da's nog steeds illegaal (tenzij je bedrijfsmatig computers assembleerd) maar werkt verder prima.
Amare et sapere vix deo conceditur

Fail_over

Citaat van: xav op dinsdag 28 februari 2012, 20:32:20
75 euro...? waar haal je die dan...?

:lachen: Aldi. Die verkocht ze een jaar geleden voor â,¬ 75,-.
Ik meen dat je als student ook aan de goedkopere versie kan komen. Win 7 Home welliswaar, maar toch.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

bananacreek

Gratis op Pirate Bay: Windows 7 Ultimate 64/32 met service pack en update crack.......... :thumb: :thumb:
Werkt uitstekend inclusief de updates maar soms beginnen de updates een maand na de instalatie....