Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

ganda


zou dit voor u geen prima huishoudster zijn, creeck?




Haar naam is jocy en ze werkte bij sos diner.





josv

Hier eet ik wel eens 'n "blinde banaan", zo noem ik het tenminste  :happy2:. Stukje rijpe banaan, gerolt in bacon en dan in olie gebakken. Pannekoekenstroop erover en je hebt een lekkere apetizer !
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek

Citaat van: ganda op zondag 26 februari 2012, 20:19:58

zou dit voor u geen prima huishoudster zijn, creeck?




Haar naam is jocy en ze werkte bij sos diner.

Juist een goed idee en dan kan ze naar de Public Market op de rolschaatsen en dat scheel P10 + P40 (pakjow) aan pedicap kosten.... :thumb: :thumb: :thumb:

Welke maat BH heeft ze zo ongeveer?....... :weetikniet: :weetikniet: zeer belangrijk.... :denk: :denk:

Maar die heeft waarschijnlijk plenty of uyabs............. :negatief: :negatief:

Ok, stuur maar op per LBC voor een maand testwerk........... :jajaja: :jajaja:..... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Uniform begint er al op te lijken, maar dat wordt dan camouflage zoals hieronder............ :thumb: :thumb:


bananacreek

Citaat van: josv op maandag 27 februari 2012, 08:34:38
Hier eet ik wel eens 'n "blinde banaan", zo noem ik het tenminste  :happy2:. Stukje rijpe banaan, gerolt in bacon en dan in olie gebakken. Pannekoekenstroop erover en je hebt een lekkere apetizer !

U bedoelen APPELSTROOP .... :thumb: :thumb:

Heb ik al 37 jaar niet gegeten.............. :negatief: :negatief:

Ik kom daar toch een keer bij u en de Queen eten in uw restaurant....

Wow...gemarineerde/gestoofde PYTHON met APPELSTROOP........... :thumb: :thumb:





bananacreek

High Tech Holy Week op komst............ :jajaja: :lachen:



Vroeger was op Goede Vrijdag ALLES dicht hier, maar de greep van de kerk wordt hier steeds minder........... :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Dat doen ze al jaren maar dit is een nieuwe groep.............. :denk: :denk:
Vandaag een raid......en morgen verkopen ze weer en hier staat zelfs een stand met pirated software in Robinsons op de tweede verdieping........ :jajaja: :lachen:



Zolang de prijzen van originele software niet dalen dan blijft pirate software bestaan..... :jajaja: :jajaja:

Bijvoorbeeld:
Hier wat retail prijzen van PCQuickbuys in Cebu city en dat is dan wel de goedkoopste zaak:




bananacreek

Werk aan de winkel (NORECO)




Nog meer werk aan de winkel voor de telefoon bedrijven en cable tv..... :lachen: :lachen:


bananacreek