Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zaterdag 25 februari 2012, 12:42:55
Stukjes worst.................... :jajaja: :jajaja: :jajaja:



Ingepakt met BACON...... :jajaja: :jajaja:



Die worden dan gegrild.................. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Blinde Vinken....?..... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :floet: :denk:

Ik ben vergeten wat BLINDE VINKEN waren maar ik herrinner me dat zulks heerlijk was............ :happy: :happy:

varkensgehakt gerold in een lapje ham  of hesp




bananacreek

Even gegoogled naar  :nederlandsevlag: blinde vinken.......... :jajaja:




http://www.solo.be/nl/recepten/stoofpotje-van-blinde-vinken-met-worteltjes.htm

Deze is zeker blind............. :jajaja: :jajaja: :lachen:



Maar mijn vraag of dit dan misschien BLINDE MUSSEN zijn is nog niet beantwoord...... :weetikniet: :weetikniet: :neeneenee:


bananacreek


bananacreek

Dan maar gewoon verder "aanvinken"............... :atyourservice:

Doet je oor pijn liefste..?....zet dan de helm maar NIET op........... :negatief: :negatief:



bananacreek

Die HELMENWET DAAR IS WEER ZOVEEL GELEUTER OVER OP DE RADIO EN NU ZOU HET ZO WORDEN DAT DE HELM NIET IN DE STAD VERPLICHT ZOU ZIJN WAAR JE NORMAAL MAAR 20KM/UUR ZOU MOGEN RIJDEN, MAAR ALLEEN OP DE BARANGAY WEGEN EN HIGHWAYS.............. :lachen: :lachen:


20 KM/H..........ze rijden hier soms 80 in de binnenstad.............. :lachen: :lachen:




HaHaHa...wat een joke.... :lachen: :lachen: :lachen: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


bananacreek

Viel me nu pas op dat de Prins zijn nagels wel eens mag knippen, lijkt een beetje op een Bajut op deze manier... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Tenslotte vertegenwoordig je als opperbevelhebber van de Nederlandse strijdkrachten het Nederlandse Volk.... :jajaja: :jajaja:



Hier reed hij mee rond in de woestijn van Marrokko, want hij was op weg naar La Courtine in Frankrijk verdwaald geraakt .......... :thumb: :thumb: :thumb: :lachen:
( La Courtine is de plaats in Zuid-Frankrijk waar de Nederlandse Landmacht in de jaren '60 oefeningen hielden)



http://www.lacourtine.com/herinnering1.html





[yt=640,505]smCq0sA4Pa0 [/yt]


bananacreek


bananacreek