Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Nog steeds maar zeer weinig customers dus wat meer versieringen...?..... :weetikniet: :weetikniet:


Ok, misschien met behulp van de "windhozen" ....... :applaus: :applaus: :ikkeniebegrijp: :weetikniet:


bananacreek

Deze man zit hier al 35 jaar te bedelen naast Fortune Mart..... :jajaja: :jajaja:




Maar ik heb er ook eentje gekend hier een jaar of twintig geleden die begon om 08.00 in de morgen en om 17.00 uuur stopte hij met werken en reed op zijn pushcart naar een parkeerplaats waar een mooi 5-door Toyota busje stond en de man stond op en opende de achterdeur van het busje en gooide de pushcart naar binnen en opende de bestuurders deur en reed weg met de radio voluit....... :lachen: :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

MORE FUN IN THE PHILIPPINES..... :jajaja: :jajaja: :lachen:

Herbie

Citaat van: bananacreek op vrijdag 24 februari 2012, 04:13:34
Deze man zit hier al 35 jaar te bedelen naast Fortune Mart..... :jajaja: :jajaja:




Maar ik heb er ook eentje gekend hier een jaar of twintig geleden die begon om 08.00 in de morgen en om 17.00 uuur stopte hij met werken en reed op zijn pushcart naar een parkeerplaats waar een mooi 5-door Toyota busje stond en de man stond op en opende de achterdeur van het busje en gooide de pushcart naar binnen en opende de bestuurders deur en reed weg met de radio voluit....... :lachen: :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

MORE FUN IN THE PHILIPPINES..... :jajaja: :jajaja: :lachen:

Zo heb je er in Brussel of Antwerpen ook hoor. Leven zelfs in een luxe appartement.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.


Ketelbinkie

Van de brandstofprijzen in  :nederlandsevlag: word je al helemaal niet vrolijker. Maar de prijzen in  :smiley-philippines: liegen er ook niet om als je lonen enz. mede in beschouwing neemt. Diesel was in de PH in feb. 2010 slechts 35,15 per liter, benzine ongeveer 8 peso meer. Dat is een prijsverhoging van haast 45%. De loonstijging van de gem. Filippijn zal slechts een fractie van dit percentage zijn, schat ik zo in.

bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op vrijdag 24 februari 2012, 10:43:01
Van de brandstofprijzen in  :nederlandsevlag: word je al helemaal niet vrolijker. Maar de prijzen in  :smiley-philippines: liegen er ook niet om als je lonen enz. mede in beschouwing neemt. Diesel was in de PH in feb. 2010 slechts 35,15 per liter, benzine ongeveer 8 peso meer. Dat is een prijsverhoging van haast 45%. De loonstijging van de gem. Filippijn zal slechts een fractie van dit percentage zijn, schat ik zo in.

Kerosine in 1998 = P16.35

bananacreek


josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

bananacreek