Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

November 2011 Tops & Bottoms hotel (mijn springplank als het klaar is).... :happy: :happy:




Gaat goed vooruit zoals vandaag genomen.............. :thumb: :thumb:




bananacreek

FOR SALE A-1 OCCASION......12000KM..............PRICE NEGOTIABLE........... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:




bananacreek


bananacreek

De BANICA river ging weer tekeer en speciaal maandagnacht en gisternacht met een hoop regen en de "temporary" road zoals aangelegd in Barangay Palinpinon in Valencia werd gelijk van de kaart geveegd volgens vriend Terry...........(Lord Jesus).... :jajaja:... :lachen:



Hier gaan ze nog veel en veel meer problemen mee krijgen.....en dat is de weg naar de Geothermal Powerplant in Palinpinon..... :jajaja: :jajaja:

De overgang (spillway) achter Foundation University in Dumaguete city zoals vanmiddag om 13.30 uur




bananacreek

Shrimps....vieze rotzooi vind ik....(ik lust die troep niet, ik blijf bij de Havermout) :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:






Ze knippen de voelsprieten af en knijpen deze vieze troep eruit om in een bepaald gerecht te maken...nee, geen Havermout.. :neeneenee: :neeneenee:...wat? Vergeten.... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Wat is die troep?




bananacreek

Gisteren..... :jajaja:



Ok, vandaag,.......... terug van weggeweest (gebalanceerd).......@ P30/kg..... :thumb: :thumb:
Vroeger moest dat uit Baguio of Bukidnon (Mindanao) komen @ P80/kg... :jajaja: :jajaja: :negatief:
Dit spul komt uit de Bacong mountains ongeveer 12 km vanuit Dumaguete.






Fail_over

Citaat van: bananacreek op woensdag 15 februari 2012, 14:05:50
Wat is die troep?


:lachen: Die "troep" is de eigenlijke garnaal. Net als dat je een pinda dopt, ontdoe je de garnaal van zijn schaal (schaaldier dus)
Als je ervan houdt erg lekker, en veel recepten voor. Bij de grotere garnalen, de gamba's vergeet men wel vaak het darm kanaal te verwijderen  :negatief: dan eet je de eigenlijk de uitwerpselen van de garnaal. Yak!
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

bananacreek

Dit schip heb ik hier nog nooit gezien en ik kan die vlag met de witte streep niet voor me halen maar ik denk dat het met diving te doen heeft..?.. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


Fail_over

Citaat van: bananacreek op woensdag 15 februari 2012, 14:15:58
Dit schip heb ik hier nog nooit gezien en ik kan die vlag met de witte streep niet voor me halen maar ik denk dat het met diving te doen heeft..?..

http://www.dive-flag.com/

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......