Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Gezocht:

Ik:- Bescheiden  :smiley-philippines: hardwerkende dame met maat 28 BH..... :thumb: :thumb:
   - Geen maagd meer maar toch zeer aantrekkelijk....... :happy: :happy:
   - Ik ben bereid om in het Belgenland te gaan wonen zodra ik de juiste man heb gevonden.... :jajaja:



U:
- Goed uit de "kluiten" gewassen Belg.... :jajaja: :jajaja: (22 cm)
- Minimum maandelijks inkomen...@ 1800 EUROS..... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Voor de serieuze gegadigden: contact de Forumklootzak voor details....... :jajaja: :jajaja: :atyourservice:


Zegt het voort,.....Zegt het voort............. :jajaja: :jajaja:

bananacreek


bananacreek


innka3

Citaat van: bananacreek op zondag 12 februari 2012, 05:11:51
DEUTCHLAND UBER ALLES............. :weetikniet: :weetikniet:



hoe zit dat,ik zag in manila ook veel auto's met duitse nummerplaten er op.
maar in duitsland hoort de nummerplaat bij de eigenaar ,als een auto daar wordt verkocht worden de platen er af
gehaald.dus hoe komen deze auto's met die platen in de ph?????? of zijn deze misschien  :benweg:  :weetikniet:

bananacreek



Dat zijn "sierplaten" die je hier kan kopen maar die mogen allen ACHTER de  :smiley-philippines: nummerplaten worden bevestigd.

Sommige mensen (meestal degenen die denken dat ze belangrijk zijn) doen dat graag....ik niet... :neeneenee: :neeneenee:

innka3

Citaat van: bananacreek op zondag 12 februari 2012, 12:39:03


Dat zijn "sierplaten" die je hier kan kopen maar die mogen allen ACHTER de  :smiley-philippines: nummerplaten worden bevestigd.

Sommige mensen (meestal degenen die denken dat ze belangrijk zijn) doen dat graag....ik niet... :neeneenee: :neeneenee:
oke,nou dan zal ik een paar AA platen laten maken en een van-buren sticker  :lachen:

bananacreek

#4406
@Innka3: oke,nou dan zal ik een paar AA platen laten maken en een van-buren sticker

Way zijn dat nu weer?

zoals AAA (Alcoholics Anonymous Association).....?...... :drunk: :drunk: :shots: :shots:

Tinulang_Manok

AA- nummerplaat = eigenaar :nederlandsevlag: koninklijk huis


Van Buren is een van de achternamen/titels van het :nederlandsevlag: koninklijk huis
Amare et sapere vix deo conceditur

bananacreek

Citaat van: Tinulang_Manok op zondag 12 februari 2012, 13:45:20
AA- nummerplaat = eigenaar :nederlandsevlag: koninklijk huis


Van Buren is een van de achternamen/titels van het :nederlandsevlag: koninklijk huis

Dank u..... :hoedjeaf: :hoedjeaf:


Dus Ome Joop had ook een AA plaat...naast zijn "Lockheed Plaat"......... :lachen: :lachen:


Tinulang_Manok

Amare et sapere vix deo conceditur