Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Storm SENDENG December 17 2011

This is the ex-swimming pool at Tejeros in Valencia; at middle is a Tejeros river bank-house is about to collapse; and man-size rocks gave final blow on the popular natural springs resort.
 






 

bananacreek

Vergeet niet dat het daar in Tayasan en andere plaatsen zoals Guihulgnan wemelt van de NPA's speciaal in de hoger gelegen gebieden waar de meeste landslides plaats vonden en dat maakt de zaak er niet gemakkelijker op....


Ketelbinkie

Citaat van: bananacreek op woensdag  8 februari 2012, 13:52:37
Ok, almost ready for business....... :jajaja: :jajaja:



Het zoveelste recent gebouwde/geopende benzinestation. Nog even dan zijn er meer benzinestations dan motorbikes. Aftellen zal niet lang duren voordat het ene na het andere benzinestation, wegens gebrek aan klandizie, zal sluiten. Kom dagelijks langs een maand of wat geleden geopend benzinestation nmaar zie er nooit een klant. Enfin die PH mij. zal het ongetwijfeld beter zien. Voorlopig geen out of stock v.w.b. benzine maar not availabe v.w.b. klanten.

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op woensdag  8 februari 2012, 14:08:47
De eigenaar van dit busje is een "camping" liefhebber en heeft dit VW busje al een aantal jaren en is daar heel zuinig mee en ik weet niet of er een 1300 -of 1500 motor inzit........



Een raketlanceerbuis?.....Nee, een zonnescherm zit daar in..... :thumb: :thumb: :thumb:


Ik heb in het verleden vaak met zulke busjes gereden met een bandje door heel Nederland en in het leger.... :atyourservice:

Maar zeer windgevoelig vind ik (de oudere modellen in de jaren '70).




VW busjes zeer moeilijk te vinden hier en er was een Duitser vroeger die het nieuwere model had en oon een Belg in Bacong had/heeftr er eentje (welk model weet ik niet)

Hier een wat later model




[/quoteDe
De T2 had verschillende motoren,afhankelijk van het land waar hij verkocht of gefabrikeerd werd. de motoren waren
1.390 cc, en ook 1.6 lt 1.7 lt ,1.8 lt,2.0 lt  zowel watergekoelde als lucht gekoelde,met carburator of injectie


bananacreek

@Cosyns Guy: De T2 had verschillende motoren,afhankelijk van het land waar hij verkocht of gefabrikeerd werd. de motoren waren
1.390 cc, en ook 1.6 lt 1.7 lt ,1.8 lt,2.0 lt  zowel watergekoelde als lucht gekoelde,met carburator of injectie


Dank u voor de info.. :atyourservice: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek

Gisteren was dit forum NIET te bereiken vanuit deze bunker en ben dan vroeg slaapjes gaan doen en toen had ik toch een nare droom dat het forum uit de lucht was vanwege het feit dat de Abu Sayaf naar de Belgische kust waren gevaren met hun speedboten....

....

- en daarna naar het hoofdkantoor van dit forum reden in Vilvoorde reden en de Admin  en de drie Moderators ontvoerden.....en daarbij het forum uit de lucht haalden.... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:



Toen werd ik plotseling wakker en kwam ik erachter dat het een nare droom was..... :jajaja: :jajaja: :jajaja: :lachen:

bananacreek

#4356
zeer veel problemen met internet hier dus even...................

Kan niet bij mijn Picasa foto's komen....

..en vaak ook niet op deze site....


bananacreek

GLOBE PROBLEMS....ALWAYS GLOBE PROBLEMS........... :jajaja: :jajaja: :jajaja:

IT'S MORE FUN IN THE PHILIPPINES............. :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

bananacreek

Ok af en toe lukt het een beetje............en nu maar weer proberen vand s'avonds is er teveel sharing en dan zit de boel weer moervast...... :negatief: :negatief:

Dit is het enigste Ned. krantenartikel wat ik kreeg betreffende de aarbeving....... :jajaja:




bananacreek

Citaat van: Ketelbinkie op donderdag  9 februari 2012, 18:58:09
Citaat van: bananacreek op woensdag  8 februari 2012, 13:52:37
Ok, almost ready for business....... :jajaja: :jajaja:



Het zoveelste recent gebouwde/geopende benzinestation. Nog even dan zijn er meer benzinestations dan motorbikes. Aftellen zal niet lang duren voordat het ene na het andere benzinestation, wegens gebrek aan klandizie, zal sluiten. Kom dagelijks langs een maand of wat geleden geopend benzinestation nmaar zie er nooit een klant. Enfin die PH mij. zal het ongetwijfeld beter zien. Voorlopig geen out of stock v.w.b. benzine maar not availabe v.w.b. klanten.

Klaar voor business...maar nog een klein probleem......GEEN KLANTEN EN DE JONGENS GAAN DE STRAAT OP MET EEN VLAGGETJE OM AAN DE MENSEN TE LATEN ZIEN DAT ZE NU OPEN ZIJN.... :lachen: :lachen: :lachen: