Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

Volgens het medelid AB gaat ook een team van de ERUF uit Cebu city naar het noorden van Oriental Negros om te helpen:

Welke materialen.... :weetikniet: :weetikniet: maar die hebben goed spul wat bijna allemaal uit Nederland komt ( Haarlemmermeer-Hoofddorp brandweer donaties)

Hier een paar voorbeelden van hun materiaal en de Nederlanders uit Hoofddorp-Haarlemmermeer....









bananacreek

vervolg ERUF

Klaar voor de verscheping naar Cebu City.... :thumb: :thumb:








Je zit hier in de problemen Klootzak?............. :lachen: :lachen: :lachen:
Dat was voor de verbouwing van het koelsysteem..... :jajaja: :jajaja:


Bezoekers uit Hoofdorp (Nederland)

bananacreek

..



Zulke situaties zie je nu tussen Jimalajud en Guihulgnan...... :negatief:

Vanuit Dumaguete tot Manjuyod is het redelijk maar daana komen de problemen... :jajaja:

Hoe lang gaat dat duren voordat het is gerepareerd....?.... :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek


bananacreek

Vanmorgen om 1100 uur kreeg ik tot mijn verbazing een telefoontje op mijn gsm van de Nederlandse Ambassade in Manila met de vraag of de Klootzak de aardbeving en de Tjunami had overleeft............. :lachen: :lachen:

Ja, wat moest ik zeggen?....."U spreekt met zijn grote broer?"........ :lachen: :lachen:

Toch wel leuk en hoe zit het met de andere Nederlandse leden hier in de buurt? Kregen die ook een belletje?.... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

...

Vaak is het hier met postzegels: "OUT OF STOCK SIR"............ :jajaja: :jajaja:

bananacreek


bananacreek


bananacreek